וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "בית"ר ירושלים לקחה סוג של הימור איתי". דובב גבאי השתולל

8.2.2016 / 22:25

חלוץ בית"ר ירושלים סוף כל סוף כבש, ושחרר הרבה מאוד לחץ: "לא ניסיתי לקחת את הכדור עם היד, הכדור פגע חצי ביד". גבאי זעם שלא נכנס כמחליף, בעט בבקבוק והשליך את חולצתו על כר הדשא

one

בית"ר ירושלים ידעה שהפסד להפועל רעננה - והפער בין השתיים יירד לנקודה אחת. למזלה, היא פתחה את המשחק בצורה נהדרת עם שער כבר בדקה ה-14, כשאיתי שכטר הוסיף את השני בדקה ה-84 וקבע את תוצאת המשחק - 0:2. מה שהעיב על המשחק מבחינת הצהובים שחורים הייתה ההתנהגות של דובב גבאי. החלוץ התחמם, וכשראה שארסניו ולפורט עומד להיכנס (החילוף השלישי של סלובודאן דראפיץ') הוא הגיב בזעם, בעט בתיק וזרק בקבוק ואת חולצתו על כר הדשא.

"דיברנו לפני המשחק שזה משחק חשוב", אמר סלובודאן דראפיץ'. "אם היינו מפסידים, רעננה היו מצמקים את הפער מאיתנו לנקודה אחת ולא רצינו שזה יקרה. הבאנו את עצמנו עם הרבה מוטיבציה גם אחרי המשחק מול מכבי תל אביב. פגשנו יריבה פנטסטית, מאומנת וטובה. היא אולי לא קבוצה אטרקטיבית, אבל באנו עם אותה גישה כמו נגד מכבי תל אביב ואני שמח. אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב ולקדם את הקבוצה. טוב לנו איפה שאנחנו נמצאים. אם נוכל לדבר על יותר, אז נדבר. כרגע אסור לנו".

על שכטר: "הגיעו אלינו הרבה שחקנים שנפלו מקבוצות. אלעד גבאי, ניסו קפילוטו שחזר מחו"ל. ידענו שמה שאולי לא מתאים לקבוצות אחרות, יכול להתאים לנו. ידענו שלשכטר יש את היכולות והאופי. הוא ילד נהדר ומצוין לחדר ההלבשה. החתונה הזו בהחלט מוצלחת".

"גול ובישול, אני מאושר מאוד", אמר שכטר. "אני רוצה להודות לאשתי היקרה ולילדים שלי. עברתי תקופה לא פשוטה, שיחקתי כדורגל לא טוב. אני מקדיש להם את הגול הזה, זה מגיע להם. אני מאוד שמח שהגעתי לבית"ר ירושלים. זה נכון שאני רק שלושה משחקים כאן, אבל מהרגע הראשון קיבלו אותי באהבה ובחום, ואני בכל אימון ומשחק מנסה להחזיר להם. מכבי חיפה זה פרק שבו דברים לא הסתדרו. זה מועדון גדול שנתן לי הרבה צ'אנסים ואני שמח שהייתי שם, אבל יש דברים בכדורגל שאי אפשר להסביר אותם. אני עם הפנים לבית"ר ואני מאוד מאושר. אני מודה לאלי טביב ולסלובו, הם לקחו סוג של הימור. אני מאושר שחזרתי לשחק כדורגל טוב".

על כך שנעזר ביד בדרך אל שער הבכורה: "לא ניסיתי לקחת את הכדור עם היד, אלא עם החזה. פגע חצי ביד. לפעמים בכדורגל יש גם קצת דברים לטובתך, בטח אחרי האדומים שהיו לי. כשאני משחק טוב, הגולים זה לא הדבר העיקרי אצלי. מה שחשוב זה שהקבוצה מנצחת. החבר'ה פה עשו עבודה ענקית, ננוח קצת ונתכונן למשחק הבא".

על המפגש עם מכבי חיפה בשבוע הבא: "לא יודע אם אגיע עם אובר מוטיבציה, אני אגיע כמו תמיד כדי ליהנות מכדורגל. הייתי שם, לפעמים דברים לא מתחברים. זה קורה. נסגור מעגל עם גילי ורמוט, מאוד רציתי שישחק איתי. שהטוב ינצח".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים/ברני ארדוב

חיים סילבס אמר מנגד: "אני לא חושב שהיה משחק לא טוב שלנו מול משחק טוב של היריבה, אלא משחק חפירות של שתי הקבוצות. השער בפתיחה הקל עליהם, אנחנו הגענו למצבים שלנו כדי לאזן, אבל לא עשינו את זה וכאן ההבדל. נתנו הכול, עשינו הכול כדי לצאת עם הניצחון, זה מה שיצא וממשיכים הלאה. היום נכשלנו במשימה, עכשיו יש לנו משימה נוספת בשבת ונלך אליה. פלייאוף עליון? נדע במחזור ה-26. אין לנו שום קושי מנטאלי מול שום קבוצה. לא גדולות ולא קטנות. בשורה התחתונה, אנחנו מהווים יריב ראוי בכל משחק וגם היום היה משחק שקול. הפעם זה היה לטובת בית"ר".

על דיאן ראדוניץ' שלא פתח בהרכב: "ראדוניץ' לא התאמן בגלל בעיה רפואית ולכן לא היה בהרכב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully