וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מגיבים לטל בן חיים: "גועל נפש של בנאדם, פאתטי"

האדומים כעסו על ההתבטאויות של האקס: "שימשיך להתבכיין במקום להאשים את עצמו". בקבוצה חגגו את הנקודה, אך היו שטענו: "אם לגוטמן היו יותר ביצים, היינו גם יכולים לנצח"

מערכת וואלה!

אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים והדחה כואבת מהגביע, בהפועל תל אביב חגגו אמש (ראשון) את הנקודה שהשיגו מול מכבי תל אביב, ממש כאילו ניצחו את המשחק. השחקנים חייכו, התחבקו ושרו עם האוהדים לאחר התיקו 1:1, שלא רק עצר את שרשרת ההפסדים, אלא גם פגע מאוד בקרב על האליפות של מכבי.

"היינו חייבים את המשחק הזה בשביל המוראל והביטחון", אמר אחד האדומים, שעקץ את מאמנו, "חבל. אם היו לגוטמן יותר קצת ביצים והיינו יותר מרוכזים, היינו גם יכולים לנצח. במשחקים הבאים הסיפור יהיה שונה לגמרי, נצטרך גם לדעת לתקוף ולכבוש ולא רק לסגור את המשחק".

המאמן האדום הודה בסיום המשחק שהוא לא ממש חלם על שלוש נקודות: "הפועל תל אביב נמצאת במלחמת קיום בליגה. נכון, באנו כדי לא להפסיד. אנחנו קבוצה תחתית. אני מבטיח שנראה מהפועל גם כדורגל חיובי בשלב מאוחר יותר".

הפועל תל אביב סיימה ב-1:1 את הדרבי מול מכבי

טל בן חיים: "הפועל זה מועדון אלים עם הקהל הכי אלים"

אלי גוטמן: "ברוך השם, טעמתי מספיק ניצחונות בחיים שלי"

שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
האדומים יצאו מרוצים/ברני ארדוב

"כל האמצעים כשרים לקבוצה שנלחמת על החיים שלה", הגיב איאד אבו עביד לאחר המשחק לטענות של טל בן חיים, "באנו לשחק על תוצאה. עוד יבואו ימים שנשחק גם כדורגל. אנחנו צריכים קודם לקחת נקודות, באנו למשחק הזה כשאנחנו מתחת לקו האדום וזה לא פשוט. הסתכלנו אתמול בלילה וראינו את הפועל תל אביב מתחת לקו האדום, זה מצב לא הגיוני ואני מקווה שיצאנו לדרך חדשה".

למרות החגיגות, בהפועל לא התעלמו מהציטוטים של טל בן חיים והגיבו בצורה קשה: "גועל נפש של בנאדם", תקף אחד האדומים, "אף אחד לא מתייחס אליו ובכוח הוא רוצה שישנאו כמו זהבי. פאתטי. שימשיך להתבכיין במקום להאשים את עצמו ואת הקבוצה שלו". הנהלת הקבוצה שיבחה את האוהדים שהגיעו ונמנעו מאירועים חריגים. שניים שישבו עם הקהל האדום בשער חמש היו בן רייכרט ועמרי אלטמן, שעשו זאת בהתאם להמלצת ההנהלה.

אחרי ביקורות לאורך כל העונה, בקבוצה החמיאו אתמול לרכש שהגיע בינואר: נמניה ניקוליץ', בארי חמזה וכובש השער, ארון שוינפלד. החלוץ האמריקאי אמר: "המשחק כאן מאוד טקטי וזה הדבר הכי שונה. בארצות הברית השחקנים יותר אתלטיים וזה אולי עזר לי קצת גם בשער שכבשתי, בגלל שאני רגיל להתמודד עם שחקנים פיזיים. אני לא קורא עברית ולא יודע מה כתבו עליי בשבועות האחרונים, אז זה עזר לי להישאר רגוע לפני הדרבי. הייתה לי חוויה מטורפת ואני שמח על ההחלטה שלי להגיע להפועל תל אביב. אנחנו צריכים מעכשיו לנצח משחקים ולהתקדם בליגה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully