וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: שחר צוברי מתקרב להבטחת תואר אלוף ישראל

7.2.2016 / 20:10

שלושה שיוטים לסיום התחרות באילת, צוברי צבר עשר נקודות שליליות בלבד ומקדים את נמרוד משיח ב-39 נקודות. אצל הנשים מתפתח דווקא קרב צמוד, כשדוידוביץ' מקדימה בשלוש נקודות בלבד את הדר הלר

שחר צוברי גולש ישראלי. צילום: עמית שיסל, איגוד השייט,
בדרך לתואר. צוברי/צילום: עמית שיסל, איגוד השייט

מהרגע הראשון שבו נפתחה אליפות ישראל, שחר צוברי הכתיב את הקצב והשאיר את יריביו מאחור, וגם היום (ראשון) הוא בכיוון הנכון לקטוף את התואר הלאומי. צוברי ניצח היום בשני שיוטים ובשיוט נוסף הוא סיים במקום הרביעי, ולאחר שמונה שיוטים הוא מוביל את התחרות באילת עם עשר נקודות שליליות.

הפער של צוברי משמעותי לא רק מיתר הישראלים, אלא גם מהגולשים מחו"ל, השוויצרי מתיאו סאנז לנז (36 נקודות), הספרדי חואן מאנו מורנו (38), היווני ביירון קוקאלניס (39) והגרמני טוני וילהלם (40). נמרוד משיח מדורג שני בין הישראלים, אבל יש לו 49 נקודות שליליות אחרי שאת היום הזה הוא סיים במקומות 10, 22 ו-9, ונמצא במקום השישי באליפות הפתוח. אופק אלימלך מדורג שלישי בין הישראלים ומקדים את כפיר אזולאי, אמיר גלילי ויואב עומר.

בין הנשים, מעיין דוידוביץ' ממשיכה להוביל את אליפות ישראל לאחר שסיימה היום במקומות 4, 4 ו-12 כשבמאזנה 20 נקודות שליליות. דוידוביץ' מקדימה את הדר הלר (23 נקודות שליליות) ואת שי בלנק (33 נקודות). מחר מתוכננים שלושה שיוטים אחרונים ובסיומם יוכתרו אלופי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully