וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון זכה במדליית הכסף בגרנד סלאם פריס

7.2.2016 / 20:29

סגן אלוף אירופה (מעל 100 ק"ג) נענש שלוש פעמים בגמר והפסיד ליפני היסאיושי הרסאווה, אחרי יום מוצלח בו ניצח ארבעה יריבים בדרך. לי קוכמן (90 ק"ג) הפסיד בסיבוב השלישי

אורי ששון, אורן סמדג'ה. איגוד הג'ודו,
במקום השני. אורי ששון/איגוד הג'ודו

היום השני והאחרון בתחרות גרנד סלאם פריס היוקרתית מיקד את תשומת הלב אחר הביצועים של סגן אלוף אירופה, אורי ששון, שבסיומו של יום נהדר זכה הערב (ראשון) במדליית הכסף בקטגוריית המשקל של מעל 100 ק"ג.

ששון הצליח להעפיל לגמר, בו התמודד מול היסאיושי הרסאווה היפני. הישראלי החל בצורה תוקפנית וכפה עונש על יריבו, אבל בהמשך היה זה הרסאווה שהכתיב את מהלך הקרב, ששון נענש שלוש פעמים וגם ניסיון אחד לביצוע תרגיל יפה לא סייע לו להשיג ניקוד שיכריע. לפיכך, הוא סיים שני והסתפק במדליית הכסף.

אורי ששון ג'ודוקא. רויטרס
אורי ששון במהלך הגמר/רויטרס

כאמור, ששון פתח בצורה טובה, כאשר התחרה תחילה בסיבוב השני מול ההונגרי ברנה בור, מי שזכה בשנה שעברה במדליית הכסף בתחרות המאסטרס. הקרב היה שקול, אבל יוקו של ששון הספיק לו כדי להמשיך לשלב הבא. בהמשך חיכה לששון מתחרה קשה נוסף, סטניסלב בונדרנקו שהקשה על ששון, אבל 40 שניות מתחילת הקרב הגיע האיפון המיוחל ששלח את הישראלי לשלב רבע הגמר. בשלב הבא פגש ששון את הצרפתי חמזה אוצ'ני, שנהנה מתמיכת הקהל הביתי בפריס, אבל 1:40 דקות לסיום הקרב הטיל ששון באיפון את יריבו ועלה לשלב הבא. בחצי הגמר ביצע הישראלי איפון תוך 1:17 שניות על היפני ריו שיצ'ינואה, סגן אלוף העולם ב-2015.

לי קוכמן (עד 90 ק"ג) נעצר בסיבוב השלישי. הוא החל עם ניצחון בזכות איפון על טיאגו רודריגס הפורטוגלי, המשיך עם ניצחון בקרב נטול ניקוד אבל בעדיפות בספיגת שידו על פני ההונגרי כריסטיאן טוך, סגן אלוף העולם מלפני שנתיים, אבל בסיבוב השלישי הוא נכנע ביוקו לברזילאי אדוארדו בטוני וסיים את דרכו בתחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully