וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: מאט ג'נינג שוחרר וחתם בלוקומוטיב קובאן

7.2.2016 / 15:48

הגארד האמריקאי, שנחת בבירה לפני פחות מארבעה חודשים במקומו של ברייסי רייט, שוחרר מהאלופה וימשיך את העונה בקבוצה הרוסית המלהיבה. קלע 10.1 נקודות למשחק במדי האלופה ביורוקאפ העונה

one

מאט ג'נינג היה אולי הזר המאכזב ביותר של הפועל ירושלים ביורוקאפ, אבל דווקא הוא ימשיך את העונה ביורוליג: הגארד האמריקאי שוחרר מאלופת המדינה, והוא בדרכו לתחנה הבאה בקריירה - לוקמוטיב קובאן.

הנהלת האדומים הודיעה היום (ראשון) כי החליטה להיעתר לבקשתו של השחקן ולשחררו, והוא יטוס בימים הקרובים לקרסנודאר כדי להצטרף לאחת הקבוצות המלהיבות במפעל הבכיר ביבשת.

ג'נינג (27, 1.93) עוזב את הבירה בתום קדנציה קצרה במיוחד, שנמשכה פחות מארבעה חודשים. הוא הגיע ב-15 באוקטובר כמחליפו של ברייסי רייט, תחת הטיקט של צלף חסר מעצורים, אלא שלא הצליח להביא את יכולתו לידי ביטוי: ביורוקאפ הוא קלע 10.1 נקודות למשחק (40.9 אחוזים לשלוש) ובליגת העל הידרדר ל-8.4 נקודות ב-36.7 אחוזים, כשמספר הדקות שלו מצטמק מ-25 ל-19.

ביום שלישי שעבר פרסמנו על האכזבה מג'נינג בירושלים

שחקן הפועל ירושלים מאט ג'נינג. יוסי ציפקיס
נפרד. מאט ג'נינג/יוסי ציפקיס

בשבועות האחרונים רמז ג'נינג על חוסר שביעות רצונו ממה שקורה בקבוצה, תוך רמיזות על מעמדו. הוא צייץ בטוויטר ש"מדע טילים תמיד מסובך", במה שנראה כעקיצה כלפי דני פרנקו אחרי עוד הפסד ביתי בארנה.

בסוף השבוע דווח ביוון כי פנאתינייקוס עומדת להחתים את הגארד, לאחר שהביעה בו עניין כבר בקיץ, אולם לבסוף הוא ישחק כאמור בלוקומוטיב. הקבוצה הרוסית, המאומנת בידי יורגוס ברצוקאס, מדורגת במקום השני בבית ה' של הטופ 16 עם מאזן 2:4, וביום חמישי האחרון הביסה בחוץ את אוניקאחה מלאגה.

ג'נינג יצטרף לקו אחורי עמוס ואיכותי, שבראשו עומד מלקולם דילייני, מהטוענים לכתר ה-MVP של היורוליג עד כה העונה, ומאחוריו נמצאים הרכזים דונטיי דרייפר וסרגיי ביקוב והפורוורדים כריס סינגלטון וראיין ברוקהוף. הוא יערוך את הבכורה האירופית המחודשת שלו בעוד שבועיים נגד צדביטה, ומיד אחר כך יצא עם קובאן למשחק חוץ נגד קבוצתו מהעונה שעברה, אנאדולו אפס.

בירושלים יצטרכו כעת לחשב מסלול מחדש ולקבל החלטה האם יעדיפו לעבות את הקו הקדמי הדליל שלהם, או להביא גארד שיתפוס את המשבצת שמילא ג'נינג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully