וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו מנמיכה ציפיות: "כל משחק עד סוף העונה הוא מלחמת עולם"

אחרי הניצחון על קרית שמונה, בעכו משתדלים להישאר עם רגליים על הקרקע. הקבוצה תצא למחנה גיבוש קצר בקיסריה. עוז פרץ אופטימי: "מקווה שאבקיע מול מכבי פתח תקוה"

one

בהפועל עכו חגגו את הניצחון 0:1 על עירוני שמונה אתמול (שבת), אך במקביל השתדלו להישאר עם הרגליים על הקרקע. "מבחינתו התחלנו את מלחמת ההישרדות שלנו", אמר גורם בכיר במועדון. "אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון, אבל כל משחק עד סוף העונה הוא סוג של מלחמת עולם ויש לנו עוד הרבה עבודה עד שנבטיח את ההישארות".
.
"השגנו שלוש נקודות סופר חשובות", הוסיף עוז פרץ בסיום המשחק. "אני בטוח שאם נתגבש תהיה לנו קבוצה חזקה. הביאו הרבה שחקנים טובים ורעבים. לי באופן אישי מאוד כיף ואני מרוצה שהגעתי לכאן והמטרה שלי היא להישאר בליגה. בשבוע הבא מחכה לי דרבי מול מכבי פתח תקוה, אני מקווה שאבקיע את השער הראשון שלי. יש לנו הרבה שחקנים חדשים ולכולם ממש טוב פה, ייקח עוד זמן עד שנלמד ונכיר אחד את השני ואז גם היכולת תשתפר עוד ואני מאמין שנישאר בליגה".

הקבוצה תצא מחר למחנה אימונים קצר של שלושה ימים בקיסריה. המטרה היא גיבוש הסגל החדש. בקיץ הקבוצה לא יצאה למחנה אימונים בחו"ל וערכה בקיסריה את מחנה האימונים שלה, אך התחושות במועדון עכשיו אחרות. "משקיעים בנו כסף בזמן האחרון ואנחנו מקווים שניתן תמורה להשקעה", אמרו במועדון.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
אופטימיות זהירה. הוכנבוים/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully