וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מתכוננת לחודש קשה, מחמאות לניב אנטמן

7.2.2016 / 10:00

הקבוצה עדיין קרובה לקו האדום, כשמצפים לה ארבעה קרבות קשים לפני הפלייאוף: "המצב לא אופטימלי, נהיה חייבים להתעלות". השוער הצטיין, רואש: "הוא יותר מראוי למפתחות שהוא מקבל"

one

בווידאו: תקציר ה-0:0 של הפועל חיפה מול סכנין

בהפועל חיפה יצאו אמש (שבת) ברגשות מעורבים מהתיקו 0:0 מול בני סכנין. מצד אחד בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת ומבינים שהנקודה היטיבה איתם לעומת סכנין, אך מנגד בקבוצה יודעים שתוצאת התיקו הנוספת הציבה אותם במצב בעייתי לקראת המשך העונה הסדירה.

שחקן הפועל חיפה, תומר סוויסה, מול שחקן בני סכנין, מוחמד זבידאת. אדריאן הרבשטיין
היה לא קל, יהיה לא פשוט. הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

כשנותרו ארבעה מחזורים לסוף העונה הרגילה הפועל חיפה במרחק שלוש נקודות מהקו האדום, ומצפים לה משחקים מול הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, הפועל רעננה ומכבי חיפה, כולן קבוצות מצמרת הטבלה ופייבוריטיות מובהקות במפגש עם הקבוצה של מאיר בן מרגי. "אנחנו לקראת הישורת האחרונה ובמצב לא אופטימלי", אמר גורם במועדון, "נהיה חייבים להתעלות על עצמנו כדי לא להגיע למשחקי הפלייאוף במצב שאנחנו לא רוצים להיות בו".

מלבד התוצאה והדאגה מהמיקום של הקבוצה, בחיפה החמיאו לשוער ניב אנטמן, שהיה המצטיין במגרש אתמול. "ניב הוכיח את עצמו, לא סתם הוא השוער הראשון למרות שהגיע שוער זר", אמר אותו גורם, "הוא גדל במועדון ואין ספק שביכולת הנוכחית הוא יותר מראוי למפתחות שהוא מקבל".

עוד באותו נושא

ליגת העל: 0:0 בין בני סכנין להפועל חיפה בתנאים קשים בעילוט

לכתבה המלאה
מאיר בן מרגי מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לקראת הפיניש. בן מרגי/אדריאן הרבשטיין

"שאתה מנתח את המשחק הזה, אז לא התעלינו על עצמנו, ובסוף גם החמצנו בדקות הסיום", אמר אושרי רואש, שהתפנה גם הוא לשבח את אנטמן, כשנשאל אם הוא ראוי להיות שוער ראשון: "צריך להחמיא לניב על משחק מצוין. כולכם ראיתם, הוא מוכיח את עצמו שבוע אחרי שבוע, והוא עושה את זה בצורה שקטה. אז למה שלא יהיה שוער ראשון?". רואש הוסיף ש"יש לנו חודש קריטי לפני הפלייאוף. צבירת הנקודות לא הייתה תמיד בהתאם ליכולת אבל גם מול קבוצות שטובות מאיתנו על הנייר אין לנו מקום לאבד נקודות. המטרה שלנו היא קודם כל הפועל באר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully