וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד חמישי רצוף למכבי פתח תקוה: "עוד נילחם על הישארות", ביקורת על רב"ש

הקבוצה סופרת הפסד ליגה חמישי ברציפות, גורם במועדון: "השחקנים חייבים להתעורר ולהבין שאנחנו במקום רע מאוד. יש הרבה בעיות בקבוצה". ביקורת על שינוי המערך של בן שמעון: "דווקא מול חיפה בחוץ עושים את הניסוי הזה?"

one

בווידאו: תקציר התבוסה של מכבי פתח תקוה בחיפה

על דבר אחד לא היה ספק אתמול (שבת) בסיום התבוסה 4:0 למכבי חיפה: זהו היה משחקה הגרוע ביותר העונה של מכבי פתח תקוה, שארבעה ימים בלבד לאחר רגע השיא של העונה עם הזכייה בגביע הטוטו, היא חווה רגע שפל. התבוסה בחיפה הייתה גם ההפסד החמישי ברציפות בליגה, ופתאום מאחת ההפתעות הנעימות של העונה המלאבסים מוצאים את עצמם במקום השביעי ובמרחק שבע נקודות מהמקום שבו נפרדים מליגת העל.

רומאריו פירס שחקן מכבי חיפה לפני אליסון דוס סנטוס שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
לא הצליחו לעצור אותם. ההגנה הכחולה/יוסי ציפקיס

"חשבנו שהכול בסדר, אבל כנראה שיש המון בעיות בקבוצה", הודה גורם בפתח תקוה. "במשחק עצמו שום דבר לא עבד וכולם היו חלשים. אי אפשר להאשים עייפות כי זה הרבה מעבר לזה. שום מערך לא תפקד כמו שצריך וצריך להודות שאנחנו במשבר. אם נמשיך ככה, נמצא את עצמנו נאבקים על מקומנו בליגת העל. השחקנים חייבים להתעורר ולהבין שאנחנו במקום רע מאוד עכשיו". בסיום המשחק שררה דממה בחדר ההלבשה, אחד השחקנים ציין: "נפלנו ברגע האמת. לפחות התוצאות שיחקו לטובתנו, וזה עוד לא מאוחר כי עדיין אנחנו יכולים לתקן. נצטרך להרים את עצמנו מהמצב הזה".

אחת הביקורות שנשמעו כלפי רן בן שמעון הייתה קשורה לעובדה שלראשונה זה זמן רב הקבוצה עלתה עם שני בלמים במקום שלושה במשחק כל כך חשוב בחוץ מול חיפה. בן שמעון, שראה את הקבוצה שלו מתמודדת עם בליץ של הירוקים, ביצע את השינוי בדקה ה-17 כאשר הכניס את עודד גביש במקומו של גידי קאניוק, ומאז הצליחה פתח תקוה להיכנס למשחק. "לא כל מאמן היה מסוגל להודות בטעות ובשלב כל כך מוקדם, אבל שינוי כזה של מערך לא מתאים לכל משחק, ואם כבר ניסויים, אז דווקא בחיפה?", אמרו במועדון.

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. ברני ארדוב
לא בזמן נמכון. רבש"/ברני ארדוב

הקשר יובל יעקובוביץ' אמר בסיום: "באנו במטרה לנצח במשחק. עלינו בצורה התקפית יחסית ולא הלך לנו כלום. רן עשה שינוי והכניס בלם ואז שלטנו באמצע, אבל לא הגענו למספיק מצבים. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון, ואחרי זה נסתכל קדימה. המצב שלנו כרגע כזה שאנחנו עדיין תלויים בעצמנו. אנחנו פשוט צריכים לכבוש יחד עם יותר מזל, וככה הדברים יתחברו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully