וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התבוסה 6:0 לסכנין: מאמן הנוער של בית"ר ירושלים התפטר

7.2.2016 / 12:57

שרון סבג עזב, הקבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום חוששת מירידה: "צריך לבנות מחדש". במועדון מנסים לדחות את ביצוע עונש הרדיוס, כך שהמשחק מול מכבי חיפה ייערך בטדי. טביב מתכוון להשתמש בתקדים של הירוקים. אוהד שהואשם באחזקת רימון נידון לשבעה חודשי מאסר בפועל

קובי אליהו

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (שני) את הפועל רעננה, אך בעוד הראש של הצוות המקצועי והשחקנים כל כולו במשחק, אלי טביב והנהלת המועדון מתעסקים בעיקר בעונש הרדיוס של הקבוצה נגד מכבי חיפה במחזור הבא וברצון לארח את המשחק בטדי. לאחר שביום רביעי האחרון נדחה ערעור הקבוצה, בבית"ר ממתינים לנימוקי החלטת בית הדין על מנת לבדוק כיצד ניתן לבקש ערעור במעמד חמישה דיינים. בבית"ר עדיין מאמינים כי ניתן לבטל את עונש הרדיוס או לפחות לקבל דחיית ביצוע. במצב כזה יסתמכו בבית"ר על מקרה מכבי חיפה מהעונה שעברה אשר הייתה אמורה לקיים משחק רדיוס נגד הפועל חיפה וביקשה דיון בבית הדין העליון שקיבל את בקשתה ומשחק הרדיוס בוצע נגד מ.ס אשדוד.

מעבר לכך, בבית"ר דיברו על הנזק הכספי והוסיפו: "מדובר בנזק של בין מיליון למיליון וחצי שקל. גם כשבית הדין מקבל החלטות הוא צריך היגיון. הם לא מבינים את המשמעות. אנחנו גם מצפים שהמנהלת תתערב כאן, היא כל השנה נלחמת כדי לגייס עוד כמה מיליונים לקבוצות ובית דין בהחלטה אחרת גורם נזק דומה".

קלאודמיר חזר אתמול להתאמן אך עדיין סובל מרגישות, ייתכן כי לירוי צעירי יפתח במקומו. בחלק הקדמי נראה כי ישנה התלבטות בין ניקיטה רוקאביציה ללידור כהן בצד שמאל. ניסו קפילוטו צפוי לפתוח לצידו של טל כחילה בהגנה.

בנושא אחר: היום אושר הסדר הטיעון בנוגע לאוהד הקבוצה מתן שמעון, בעקבות אחזקת רימון ההלם שנמצא ברכבו לפני המשחק בין בית"ר להפועל תל אביב בבלומפילד. במסגרת ההסדר שמעון נידון לשבעה וחצי חודשי מאסר בפועל וקנס של 15 אלף שקל.

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מנסה להשתמש בתקדים מכבי חיפה. טביב/ברני ארדוב

לאחר התבוסה של קבוצת הנוער של המועדון 6:0 לבני סכנין התפטר מאמן הקבוצה שרון סבג. ב-48 שעות הקרובות אמור להתמנות מאמן אחר במקומו. קבוצת הנוער מדורגת מתחת לקו האדום ובסכנת ירידה ממשית. החדשות הטובות הגיעו מכיוון החלוץ הניגרי אגוסטינו קוואם, ששיחרורו הבינלאומי הגיע ביום חמישי והוא יעמוד לרשות הקבוצה החל מהמשחק הקרוב.

גורם במועדון אמר על קבוצת הנוער: "צריך לעשות פה רענון לכל המחלקה. זה מעבר לתקציב והשקעה, צריך גם להחליף חלק מכח האדם. בשנים האחרונות הנוער שרד כי היו את אבישי כהן וקלטינס שהחזיקו את הקבוצה על הגב כמעט לבד, השנה שהם לא נמצאים ואין אף אחד רואים את התוצאות, צריך לבנות מחדש".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully