וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "רק במאי נדע אם הצלחנו", חסארמה: "כואב, נצא מהתקופה הזו"

6.2.2016 / 22:18

מאמן הפועל עכו הסתכל קדימה אחרי ה-0:1 על עירוני קרית שמונה: "בטוח שנמשיך להשתפר". מאמן המפסידה: "אסור לנו לקבל גול כזה, נחזור לאגור נקודות כבר מהמשחק הבא"

one
סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
יתאושש? סלאח חסארמה/קובי אליהו

הפועל עכו עלתה היום (שבת) מעל לקו האדום אחרי שניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה, וגררה אותה למאבקי התחתית. הקבוצה של ירון הוכנבויום השיגה נקודות חשובות במאבק נגד הירידה ותנסה להמשיך במומנטום במה שמסתמן כמאבק בין מספר קבוצות.

הוכנבוים אמר בסיום המשחק: "במחצית הראשונה הגענו לשלושה או ארבעה מצבים ושיחקנו טוב מאוד. במחצית השנייה חלה ירידה ביכולת שלנו וזה דבר שאנחנו צריכים לעבוד עליו. עשינו עד עכשיו עבודה טובה עם הסגל הקיים והבאנו עוד מספר שחקנים שישדרגו את החלק הפחות טוב שלנו, וזה לא סוד שזה החלק הקדמי. אני בטוח שגם נמשיך להשתפר ונכבוש יותר שערים. צריך לקחת בחשבון שנעשה כאן מאמץ גדול להביא את כל השחקנים ומגיע שאפו לכל מי שעשה את המאמצים לחיזוק של הקבוצה. כמובן שרק במאי נדע אם הצלחנו".

מאמן המפסידה, סלאח חסארמה אמר לאחר המשחק: "ההפסד כאב מאוד. דווקא נכנסנו טוב למשחק, שלטנו בכדור, אבל הפעולות האחרונות שלנו לא היו טובות. כמובן שהגול שקיבלנו ממצב נייח הוא גול שאסור שקבוצה כמו קרית שמונה תקבל. כמו שאנחנו מסתכלים למעלה בטבלה, אנחנו חייבים גם להסתכל למטה. הקבוצות בתחתית מנצחות ומתקרבות אלינו. אנחנו חייבים לאסוף נקודות ואני מקווה שבשבוע הבא כבר נעשה את זה. מי שראה את גמר גביע הטוטו שם לב שגם אז פתחנו מצוין, הובלנו 0:1 ויכולנו גם להגדיל את התוצאה. ושוב, משום מקום, אנחנו מבצעים טעויות ומפסידים ככה משחקים. חבל שזה קורה יותר מדי פעמים העונה".

לשאלה האם הוא חושש למעמדו כשהקו האדום מתקרב אמר: "אני והקבוצה נצא מהתקופה הזאת ונחזור לאסוף נקודות כבר במשחק הבא כי אנחנו יודעים כמה זה חשוב להמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully