וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: שחר צוברי ומעיין דוידוביץ' מובילים באליפות ישראל

6.2.2016 / 20:56

צוברי ניצח בארבעה מבין חמשת השיוטים שנערכו והוא מוביל ב-15 נקודות על פני נמרוד משיח שמדורג שני מבין הישראלים. דוידוביץ' תפסה את המקום הראשון אחרי שסיימה את שלושת השיוטים שלה במקומות 1, 1 ו-2

השייט שחר צוברי. עמית שיסל,
ארבע נקודות שליליות בלבד. שחר צוברי/עמית שיסל

שבועיים לפני שיוצאת לדרך אליפות העולם בגלשני רוח מדגם RSX, החזרה הגנרלית מתקיימת באילת עם אליפות ישראל, ובסיום היום השני של התחרות מעין דוידוביץ' ושחר צוברי מוליכים את התחרות. צוברי מדורג ראשון בתום חמישה שיוטים, כשבארבעה מהם הוא ניצח ובאחד נוסף הוא סיים שמיני.

במאזנו של צוברי ארבע נקודות שליליות בלבד (בעקבות זריקת השיוט הגרוע). המדליסט האולימפי מקדים את סבסטיאן פליישר הדני (16 נקודות) והשוויצרי מתיאו סאנז לנז המדורג שלישי באליפות הפתוחה עם 18 נקודות שליליות. נמרוד משיח טיפס למקום השני מבין הישראלים לאחר שסיים את היום במקומות 7, 3 ו-4 ויש לו 19 נקודות שליליות. אופק אלימלך מדורג שלישי בין הישראלים ומקדים את כפיר אזולאי ויואב עומר.

אצל הנשים, דוידוביץ' תפסה את ההובלה לאחר שסיימה היום במקומות 1, 1, ו-2, ובמאזנה יש שש נקודות שליליות. דוידוביץ' מקדימה את הדר הלר לה יש 13 נקודות שליליות ואת הגולשת הדנית לרקה בול הנסן עם 15. נגה גלר מדורגת במקום השלישי מבין הישראליות עם 20 נקודות שליליות ומקדימה את נוי דריהן וקטי ספיצ'קוב. התחרות תימשך עד יום שני ובסיומה יוכרע מי יזכו בתואר הלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully