וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "חזרתי ליהנות מכדורגל". בניון: "עם שחקנים כאלה הרבה יותר קל"

6.2.2016 / 19:05

שמחה גדולה במכבי חיפה אחרי הרביעייה. הרכש: "הרגשתי חופשי, הייתה כימיה". הקפטן: "תוצאה מדהימה". רוני לוי: "עכשיו יש ציפיות. קינן? הכדור בידיים שלו". ואליינטה סובל מחבלה בלבד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה השאירה הערב (שבת) לאוהדיה טעם של עוד, עם הצגה משכנעת ב-0:4 הביתי על מכבי פתח תקוה. גילי ורמוט ערך בכורה וגם כבש בדקה ה-79, אחרי שיוסי בניון פתח בדקה ה-45 ואלירן עטר הבקיע צמד בדקות 47 ו-65. הטריו החדש מראה שהעתיד מבטיח, וביום שלישי יעמוד למבחן נוסף במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה מול בני יהודה. מכבי פתח תקוה נחלה הפסד ליגה חמישי ברציפות ואיבדה את המקום השישי המוליך לפלייאוף העליון.

הבלם מארק ואליינטה, שנפגע בפניו במחצית הראשונה והוחלף בפתיחת השנייה, פונה לבית החולים כדי להסיר חשש כי מדובר בשבר בארובת העין. לאחר שנבדק אכן התגלה כי אינו סובל משבר ומדובר בנפיחות כתוצאה מחבלה בלבד.

יוסי בניון/יוסי ציפקיס

המאמן המנצח רוני לוי סיכם: "היה משחק נגד יריבה קשה ואני חושב שבשבעה משחקים לא הצלחנו לנצח אותם. נתנו הפעם לקהל שלנו סיבות ליהנות אחרי שלא נהנה יותר מדי העונה. עכשיו צריך המשכיות. עברנו תקופה מאוד קשה, חלק מהשחקנים שחררנו והנטל נפל על צעירים ששיחקו שלושה משחקים בשבוע. חשוב מאוד שעברנו את זה והצטרפו שחקנים חדשים. עכשיו הסגל חזק ויש הרבה אפשרויות. ככל שנתמיד ונהיה קבוצה, גם השחקנים ירוויחו כבודדים".

על ורמוט: "הבאנו אותו כדי שישחק ויעשה את מה שהוא יודע לעשות. שחקנים טובים מתחברים מהר מאוד. עכשיו יש ציפיות, אז הוא בבעיה. אנחנו נהנים כשמנצחים. אם הוא ייהנה, גם אני אהנה".

על ההמשך: "בשיחה עם השחקנים דיברנו על כך שיש חמישה משחקים עד הפלייאוף, ויצאנו ממצב קשה שהרבה קבוצות לא היו יוצאות ממנו, כך שעכשיו הדברים תלויים בנו. גם בגביע יש לנו משחק מול יריבה קשה כמו בני יהודה".

על דקל קינן: "בהתחלה היה מצב שזה חד משמעי והוא עובר לארה"ב, ופתאום היה מצב שנראה שזה לא יקרה. מכבי חיפה לא תחזיק שחקנים בכוח. הכדור בידיים שלו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:4 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מאושר. גילי ורמוט/יוסי ציפקיס

גילי ורמוט שרשם בכורה חלומית במכבי חיפה עם ניצחון מרשים ושער, אמר: "חזרתי ליהנות מכדורגל ואני חושב שראו את זה היום. הרגשתי חופשי, השחקנים עזרו לי, אני מאושר. הייתה כימיה טובה, הרגשתי טוב מאוד. האצטדיון מעולה, האווירה מעולה, פתחנו חזק והגענו למצבים. אני חושב שהיום ראו איזה פוטנציאל יש למכבי חיפה".

יוסי בניון שהמשיך להציג יכולת מצוינת וסיים את המשחק עם שער ושני בישולים, אמר: "השיא שלי? אני מנסה לשאוף לשם. אני בכושר טוב בזמן האחרון והיום זה בא לידי ביטוי עם שער ושני בישולים. אני לא יודע מה אעשה בסוף העונה, אני רק רוצה ליהנות מהרגע. עשינו היום תוצאה מדהימה נגד קבוצה שתמיד היה קשה נגדה בשנים האחרונות, אבל זה עדיין לא מספיק. המחצית השנייה שלנו הייתה מדהימה ואני מקווה שנראה יכולת דומה גם במשחקים הבאים. הרכש? כשיש שחקנים שיודעים מה לעשות עם הכדור, הרבה יותר קל. אבל אסור לשכוח שיש לנו גם שחקנים טובים שהיו פה מתחילת העונה".

"יש השפעה לגביע הטוטו", הודה רן בן שמעון. "הייתה סוג של נפילה מנטלית. בלי אופי זה השם השני שלנו. התחלנו בצורה רעה מאוד את המשחק עם ארבעה שחקני הגנה, שיטה שאנו פחות משחקים בה. כששינינו את המערך, שיחקנו נהדר, אבל אז קיבלנו את השער. הייתה לנו נפילה מנטלית גדולה מאוד שאסורה לקרות. נחשוב ונמשיך הלאה. התפקיד שלי בתור מאמן הוא להרים את השחקנים".

המאמן הוסיף: "אחרי משחקים כאלו אין הרבה מה להגיד, פשוט להיות עצובים. במצב של 0:1, שחקן מכבי חיפה תפס שחקן שלנו והשופט ראה את זה. אישית חשבתי שארז פפיר יגיע אחרת, אבל לא בגללו הפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully