וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שון ג'יימס החל להתאמן, שיחות עם רוצ'סטי

5.2.2016 / 14:03

הסנטר ששיחק עם הצהובים בעבר הצטרף לאימונים של ז'אן טבק בכדי לבחון את יכולתו, בצוות המקצועי לא בטוחים שהוא השחקן המתאים לחזק את הסגל. וויצ'יץ' וטבק מנסים להחזיר לרכז את הביטחון

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב בלובליאנה

שון ג'יימס החל היום (שישי) להתאמן עם מכבי תל אביב. שחקן הקבוצה לשעבר הוצע על ידי סוכניו לצהובים לפני כשבועיים, וכעת החליטה קבוצתו של ז'אן טבק לצרפו לאימונים במטרה לבחון את כושרו. יש לציין כי בניגוד לדעת ההנהלה, לא כולם בצוות המקצועי סבורים כי ג'יימס הוא השחקן המתאים לחזק את הסגל. עם זאת, סדריק סימונס, שהגיע לתקופת מבחן של שבועיים, לא בכושר משחק, ובקבוצה קיימת חוסר שביעות רצון מיכולתו.

מאז הגעתו של גל מקל טיילור רוצ'סטי נמצא בנסיגה. בתקופה האחרונה קיימו ז'אן טבק וניקולה וויצ'יץ' שיחות עם הרכז בניסיון להשיב לו את הביטחון.

בתוך כך, לאחר שספגו הפסיד שלישי ביורוקאפ, הפעם 73:66 לאולימפיה לובליאנה בסלובניה, ינסו הצהובים להתאושש מחר במשחק החוץ מול מכבי חיפה. בהמשך השבוע מצפה למכבי משחק גורלי ביורוקאפ מול ניז'ני נובגורוד, ובמועדון לא מעוניינים לפתוח את השבוע החשוב בהפסד. בריאן רנדל, שלא ימשיך בעונה הבאה, לא צפוי לשחק. יוגב אוחיון ודראגן בנדר עורכים אימונים חלקיים.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שון ג'יימס שחקן כדורסל. ברני ארדוב
יחזור או לא יחזור? שון ג'יימס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully