וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניקוליץ', בארי ושוינפלד צפויים לפתוח בדרבי

גוטמן לא מחכה: מאמן האדומים צפוי להעניק הזדמנות לשחקני הרכש ב-11, כשהמערך עמו פתח מול באר שבע יישאר זהה. השחקנים חוששים: "יש אווירת תחילת עונה ואנחנו רק נקודה מעל הקו האדום"

one

יומיים אחרי שנסגר חלון העברות והפועל תל אביב השלימה את מסע הרכש שלה, ההכנות לדרבי החלו. אלי גוטמן, שהיה אחראי על הרכש האחרון, ממשיך בשינויים התכופים בהרכב וכבר במשחק הקרוב מתכנן לעלות עם חלק משחקני החיזוק החדשים.

מלבד קאווה וגל שיש שלא נמצאים בכושר משחק נראה כי נמניה ניקוליץ', חמזה בארי וארון שוינפלד יערכו את הופעת הבכורה שלהם בהרכב בדרבי. על פי האימון הבוקר, ניקוליץ אמור לשחק לצידו של אביחי ידין. המונטנגרי אמור להחליף בן רייכרט המורחק בהרכב. בארי אמור לתפוס את מקומו של סיראז' נאסר ואילו שוינפלד יועדף על פני אלון תורג'מן.

גוטמן לא צפוי לשנות את המערך בו עשה שימוש במשחק מול הפועל באר שבע. המשמעות היא שאיאד אבו עביד יחד אדי גוטליב ימשיכו במרכז ההגנה, כשלוקאס וינטרה ישמש מעין של בלם שלישי שיעזור גם להתקפה כשהאדומים ייצאו קדימה. אחרי המשחק בהפועל היו לא מעט טענות על המערך הסופר הגנתי של גוטמן, אך היום נראה שהשחקנים מבינים מדוע גוטמן חושש: "יש פה אווירה של תחילת העונה ואנחנו מקום אחד בלבד מעל הקו האדום", אמר אחד השחקנים. "ייקח לנו עוד זמן להתחבר ועכשיו התוצאות חשובות יותר. ננסה לעקוץ בדרבי".

שחקני הפועל תל אביב מימין לשמאל: נמניה ניקוליץ', גל שיש, קאווה, ארון שוינפלד, חמזה בארי. הפועל תל אביב, אתר רשמי
גוטמן לא מחכה. שחקני הרכש/אתר רשמי, הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully