וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דקל קינן צפוי לעזוב למינסוטה מליגת המשנה בארה"ב

5.2.2016 / 14:40

הבלם קיבל הצעה של 250 אלף דולר לעונה למשך שלוש עונות. אם אכן תהיה עסקה, אוראל דגני יחזור לעמדת הבלם. גילי ורמוט ימשיך לעונה שלישית אם ישחק 70 אחוז ממשחקי העונה הבאה

יוסי ציפקיס

דקל קינן צפוי לעזוב את מכבי חיפה בימים הקרובים. הבלם קיבל הצעה מיידית לשלוש שנים תמורת 250 אלף דולר לעונה ממינסוטה מליגת המשנה בארצות הברית, ובמועדון הירוק מעריכים כי ישיב בחיוב. בעונה שעברה הגיעה מינסוטה עד חצי גמר הפלייאוף בליגת המשנה, והיא אמורה לשחק ב-MLS ב-2018. . סוכנו גלעד קצב אמר לוואלה! ספורט: "בתוך 48 שעות יוחלט סופית האם הוא עוזב".

"הבלם וראשי המועדון יקבלו החלטה משותפת בימים הקרובים ולאחריה תימסר הודעה", נמסר בתוכן ההודעה שהוציאה מכבי חיפה. במידה ויעזוב, אוראל דגני ישחק כבלם כשעאיד חבשי יהיה המחליף.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בשבת משחק פרידה? קינן/ברני ארדוב

חיפה תשלם לגילי ורמוט 400 אלף יורו בעונה וחצי, אבל ככל שפרטי העסקה נחשפים כך מתברר שלנשיא המועדון יעקב שחר יש הרבה סיבות, לפחות כלכליות, להיות גאה בעסקה הזאת. "יענקל'ה ניהל משחק מוחות עם אנשי מכבי תל אביב. העסקה התעכבה כי הם דרשו שהוא ישלם את החוזה של ורמוט לשנתיים וחצי ודמי העברה של 300 אלף יורו, עסקה של עסקה ששווה כמיליון וחצי דולר. הוא החליט לקחת סיכון, חיכה עד הרגע האחרון והביא את ורמוט בשכר של 400 אלף יורו לשנתיים, כפול במונחי ברוטו, כך ששילם בפועל מחצית מעלות העסקה שדרשה מכבי תל אביב", סיפר גורם המעורב בעסקה. במכבי חיפה הזכירו אתמול ש"שחר שילם על עסקאות שכטר ועטר לא מעט כסף.

לא רק שכר גבוה יותר, אלא גם דמי העברה בחלק מהמקרים. ורמוט הגיע בחינם לשנה וחצי. גם עם רומאריו פירס שילמנו דמי העברה נמוכים מאוד (330 אלף שקל, א"י). נגמרה החגיגה". הפרט המעניין בחוזה של ורמוט, הוא סעיף שעוגן בתוכו. "אם השחקן יטול חלק ב-70 אחוז מהמשחקים בעונת 2016/17, יחודש חוזהו לעונה נוספת באופן אוטומטי", קבעו הצדדים. המשמעות: אם ורמוט יהיה שחקן הרכב כמעט קבוע בעונה הבאה, הוא ישאר במכבי חיפה גם לעונה שלישית. אגב, ורמוט ופירס צפויים להיכלל בסגל כבר למשחק הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גילי ורמוט מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עסקה מבריקה? ורמוט/יוסי ציפקיס

טאלב טואטחה חזר אתמול מהשעיה . במכבי חיפה אישרו את הידיעה שפורסמה בתחילת השבוע לגבי חזרתו של אייל משומר לסגל. לא בטוח שמשומר ייכלל בסגל כבר למשחק הקרוב, אבל הוא בתוכניות של רוני לוי להמשך העונה. "משומר עבר תקופה קשה. הוא ישב בחוץ ושתק. עבר בסוף זה השתלם לו. הוא האמין לכל אורך הדרך שיש לו מקום בהרכב. עכשיו הוא יילחם עליו", אמרו שחקנים בקבוצה. אתמול תרגל רוני לוי את ההרכב הראשון, אם כי במהלך האימון ערך בו מספר שינויים. בהרכב הזה תרגל לוי הפתעה, כשהציב בו את המגן השמאלי יונתן לוי. זה עשוי להחליף את שי בן דוד והמשמעות היא שייתכן שטאלב טואטחה לא ישחק בשל העובדה שלא התאמן ברציפות במהלך השבוע. לוי הציב שני קשרים אחוריים בלבד, נטע לביא ועטאא ג'אבר, כשלפיהם שיחקו יוסי בניון, איסמעיל ריאן, אלירן עטר וגליינור פלט.

בנושא אחר: החלוץ גליינור פלט התראיין למגזין מכבי חיפה TV וסיפר מעט על חיוו האישיים. "מחוץ למגרש אני אדם שקט מאוד. המשפחה שלי באמסטרדם, כי הגעתי לחיפה בספטמבר והילדים היו בבית הספר. היה קשה להביא אותם לכאן", הסביר החלוץ שדיבר גם על הקהל של מכבי חיפה: "כשאתה מגיע למשחק ורואה את האצטדיון ירוק, אתה יודע שכולם מאחוריך. אתה רוצה לעלות ולהראות מה אתה יודע. הקהל תמיד נשאר איתנו. גם כשלא משחקים טוב, הם שם, שרים 90 דקות". עוד הוסיף החלוץ: "כשאתה על המגרש אתה חייב להיות רציני כל הזמן ולעבוד. בחדר ההלבשה כל הצחוקים מתחילים. הם מצחיק זה דגני, וגם אוברניאק. כל פעם שאני מגיע לחדר אני יודע שצריך להסתכל על הארונית. הם שמים שם מים ואולי זה יישפך לי על הראש. שני החברה האלה עושים צחוקים כל הזמן". לסיום סיפר החלוץ אילו מילים הוא יודע בעברית: "אני ירוק", "אני אוהב אותה", גבר", "בראשון משחק חשוב", וגם "ריכוז", סיכם ההולנדי.

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
זהיר. פלט/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully