וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן טואטחה: "הדם של טאלב ירוק. כסף לא מעניין את המשפחה שלנו"

4.2.2016 / 20:57

אביו של מגן מכבי חיפה התייחס להחלטה של בנו להישאר במכבי חיפה ולא לעבור למכבי תל אביב: "כל שחקן בחיפה היה רוצה לקבל הצעה כזאת. הוא שיחק בלי חשק? כל הגוף שלו חבול"

one

עונה לא פשוטה עוברת על המגן טאלב טואטחה. המגן שהיה מיועד לעבור לאירופה בחלון ההעברות, קיבל הצעה ממכבי תל אביב ונשאר, התאמן היום עם הקבוצה וקיבל הודעה מרוני לוי כי הוא חוזר מהשעיה. טואטחה יעזוב כנראה בקיץ, אבל עד אז יהיה חלק מהסגל של המאמן לעונה הקרובה.

אביו של טאלב טואטחה, שחקן מכבי חיפה, לפני פגישה עם שחר. ניב אהרונסון
חסן טואטחה/ניב אהרונסון

אביו של טאלב טואטחה, חסן טואטחה, הסביר מהן הסיבות שגרמו לבנו להישאר במכבי חיפה. בראיון לתכנית הרדיו יציע ג', דיבר על חרושת השמועות בעניינו ועל עתידו של בנו. "טאלב התחיל לשחק במחלקת הנוער של מכבי בגיל עשר, 13 שנה הוא בחיפה, הוא לא ילבש חולצה אחרת חוץ מירוק, אלא אם כן יעבור לאירופה", אמר טואטחה האב. "אני מעריך את הפניה של מכבי תל אביב, כל שחקן במכבי חיפה היה חולם לקבל את ההצעה של טאלב וזה לא רק הכסף, גם את החשיפה בליגת האלופות או בליגה האירופית. כסף זה לא מה שמעניין את המשפחה שלנו, משפחה בעלת השכלה גבוהה שכוללת את שלושת האחים, רופאים במקצועם. אנחנו מודים ליענקל'ה על מה שעשה עבור טאלב לאורך השנים".

"למה טאלב לא במכבי? הדם של טאלב ירוק, ולא רק שלו, של כל המשפחה. ככה הוא חונך. הבעיה היא שהוא רגיש. ילד מפונק ורגיש", המשיך האב. "הוא לא ינטוש את הבית שלו. את הבית שגדל בו. לא התייחס לחלק מהקהל שמקלל אותו. התקשרו אליי מכל המגזרים כדי לעודד אותו. אמרתי לטאלב: 'יותר מ-95 אחוז מהאוהדים אוהבים אותך. את יוסי בניון לא קיללו וסימנו שישחטו אותו. אתה אף פעם לא יכול להגיע למצב שכולם אוהבים אותך'. אני מודה לבניון שתמך בו לכל אורך הדרך".

על השאלה האם בנו שיחק בחוסר חשק בתקופה האחרונה ענה: "הוא שיחק בלי חשק? נגד קריית שמונה הוא נתן 90 דקות וחרש את המגרש. אפשר לבדוק באמצעים הטכנולוגים כמה הוא רץ. הוא נתן את הנשמה. אתם יודעים כמה הגוף שלו חבול? כל זה רק בגלל האכפתיות שלו. אין בעיות במכבי חיפה, רק טאלב? אני בורג קטן מדי כדי לדבר על הכל. תשאלו את כל המאמנים שלו מגיל עשר, הוא פשוט לא רוצה להפסיד. הוא היה לוקח הכל ללב. היה בוכה, הוא רגיש. אני לא מגן עליו, ממש לא, אלה עובדות בשטח. אנחנו משפחה שכולה, אחי נרצח בפיגוע והיה אוהד שרוף של חיפה. עד היום במטריה והצעיף שלו אצלי בבית. כל משפחת טואטחה הייתה ונשארה אוהדת מכבי חיפה, עוד משנות ה-70'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully