וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס רצתה את טרבור אמבקווה, מכבי תל אביב סירבה לשחררו

4.2.2016 / 22:25

אחרי שהחתימו את מרקיז היינס, היוונים פנו לצהובים בנוגע לסנטר האמריקאי, אך נתקלו בסירוב. ביוון מדווחים שגארד הפועל ירושלים, מאט ג'נינג, צפוי לעבור בקרוב לפאו, האלופה מכחישה

one

פנאתינייקוס מנסה להתחזק לקראת פתיחת חלון ההעברות בין שני הסיבובים בטופ 16, ואת עיקר מאמצי הסקאוטינג שלה היא מרכזת בישראל: לאחר שרכשו מססארי את אקס מכבי תל אביב, מרקז היינס, פנו הירוקים לצהובים בניסיון לשחרר את טרבור אמבקווה, אולם נתקלו בסירוב. וזה לא הכול: בתקשורת היוונית טוענים כי גם גארד הפועל ירושלים, מאט ג'נינג, צפוי לעבור בקרוב לאתונה.

שרשרת ההפסדים שספגה פאו לאחרונה, ובראשם התבוסה לאולימפיאקוס בדרבי בשבוע שעבר, הביאה את ראשי המועדון להחלטה כי עליהם לחזק את הסגל. מקורות ביוון מספרים כי על הכוונת נמצאים הגארד סשה פאבלוביץ' והסנטר אוגניין קוזמיץ', שעשויים למצוא את עצמם מחוץ לקבוצה לאחר שיימצאו להם מחליפים.

אמבקווה היה עד כה אחת מנקודות האור הבודדות של מכבי, והעמיד ממוצעים של 6.9 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק ביורוליג. פאו הייתה רוצה לצרף אותו כמי שישלים את הקו הקדמי לצידם של מירוסלאב ראדוליצה וג'יימס גיסט, אבל הצהובים סירבו לשחררו והודיעו כי הוא יישאר בתל אביב בהתאם לחוזהו.

ביום שלישי פרסמנו: אכזבה בירושלים ממאט ג'נינג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם היינס הוא לא הרכש ה"ישראלי" האחרון של פאו העונה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהפועל ירושלים מכחישים את הדיווחים שפורסמו הערב (חמישי) בתקשורת היוונית ולפיהם מאט ג'נינג יחתום בקרוב בפנאתינייקוס. גורמים בשורות האלופה הישראלית טוענים כי השחקן לא שוחרר וכי לא הגיעה אליהם פנייה מהיוונים.

בירושלים מאוד לא מרוצים מהיכולת של ג'נינג, ועל כן לא יעמדו בדרכו אם ירצה להשתחרר. ראשי ירושלים כבר שוחחו ביניהם על האופציה שיעזוב. במקביל, בודקים בירושלים שחקנים בעמדות הפנים ובעמדת הגארד שיגיע במקום השחקן.

הגארד האמריקאי בן ה-27, שהצטרף לירושלים באוקטובר לאחר שחרורו של ברייסי רייט, לא ממש הרשים, כשבליגה הישראלית רשם ממוצעים של 8.4 נקודות ו-2.1 ריבאונדים למשחק ב-19.9 דקות, בעוד ביורוקאפ העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות למשחק בסך הכול וממוצע של 8 נקודות למשחק בשלב הבתים השני.

ג'נינג עצמו צייץ הערב בטוויטר ציוץ שמרמז על כך שהוא עוזב את הפועל ירושלים, כשכתב: "בחר את הנתיב שלך" עם ציור של שני מפתחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הציוץ של ג'נינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully