וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 קשרים בעונה, 11 מאמנים ב-4.5 שנים: על מדיניות הרכש בהפועל תל אביב

בכל קיץ מדברים במתחם חודרוב על בנייה מחדש, אבל בפועל האדומים ממשיכים להשתולל ורק העונה החתימו 15 קשרים. 93 חוזים נחתמו מאז 2011 והמאמנים מתחלפים כמו גרביים. כל המספרים

מערכת וואלה!

אם במכבי תל אביב, הפועל באר שבע, מכבי חיפה ועוד כמה קבוצות סיכמו חלון העברות יחסית רגוע שכלל בממוצע שתי החתמות, בהפועל תל אביב שברו שיאים שוב והפכו להיות הבדיחה ברשת. לא פחות מ-21 שינויים עשו האדומים בחלון הזה וקשה מאוד להלל החתמה אחת מתוך תשעת השחקנים שהגיעו רק בחלון העברות הנוכחי. לכן, בניגוד לשאר קבוצות הליגה, את סיכום חלון העברות הזה בהפועל תל אביב נביא במספרים.

שחקני הפועל תל אביב מימין לשמאל: נמניה ניקוליץ', גל שיש, קאווה, ארון שוינפלד, חמזה בארי. הפועל תל אביב, אתר רשמי
שחקני הרכש החדשים/אתר רשמי, הפועל תל אביב

המספרים שמספרים

* בסיום עונת 10/11 אלי גוטמן עזב את המועדון ומאז ועד אתמול החגיגה בהפועל לא הפסיקה. בכל קיץ מחדש דובר במתחם חודרוב על בנייה מחדש, על דרך ועל מועדון שמסתכל לטווח ארוך. בפועל, במשך ארבע וחצי עונות האדומים חתמו על 93 חוזים חדשים, כאשר רק דודו ביטון, בן רייכרט ואפולה אדל חתמו פעמיים במועדון. 90 שחקנים חדשים לבשו את המדים האדומים בארבע וחצי שנים. המספרים הללו לא כוללים שחקנים שגדלו במועדון הושאלו והוחזרו לסגל כדוגמת: ניר לקס, שון מלכה, עדן שרם וכו'.

* כאשר גיא לוי פוטר ואלי גוטמן דיבר על בנייה לא נכונה של הקבוצה בשבועות האחרונים, לא בטוח שהם ממש הבינו עד כמה המצב חמור. מתוך 90 השחקנים שחתמו בארבע וחצי העונות האחרונות, 31 חתמו העונה על חוזה בהפועל.

* מתוך 31 שחקנים, חמישה חלוצים בלבד: אלון תורג'מן, דודו ביטון, ארון שונפלד, אנס מחמיד ורוי רונן. שניים מהם בחלון העברות הנוכחי ועוד רוי רונן לא נכלל בסגל של הקבוצה הבוגרת.

* השיא נרשם, וייתכן כי מדובר בשיא עולמי בקישור האדום. הפועל תל אביב החתימה העונה בלבד 15 קשרים: אביחי ידין, אוסי לינגאנה, בן רייכרט, מיחאי פינטילי, ליביו אנטל, קלאודיו בומבה, סיראז' נאסר, עומרי אלטמן, עומרי שקל, רז יצחק, לוטם זינו, קאווה דה סילבה, חמזה בארי, נמניה ניקוליץ' וגיא אסולין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל תל אביב קאווה, ארון שונפלד. מתוך האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
אחד מ-15 קשרים שהצטרפו. קאווה עם ארון שונפלד/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של הפועל תל אביב

* עוד לפני שניקוליץ', קאווה וחמזה בארי יערכו את הופעות הבכורה שלהם באדום, הפועל תל אביב שיתפה כבר 14 קשרים בליגה עד היום. אל הרשימה המכובדת הנ"ל מצטרפים גם משה אוחיון שעזב למ.ס. אשדוד, ניר לקס ורמזי ספורי.

* מתוך 14 הללו שאליהם נוסיף את לוקאס וינטרה, האדומים שיתפו העונה רק בליגה 12 שחקנים בהרכבים שונים בתפקידים של הקשר האחורי ומה שמוגדר כ-50:50.

* הפועל תל אביב כבשה העונה 13 שערים בלבד. בכל משחקי הליגה, שיתפה העונה הקבוצה ארבעה חלוצים בליגה בלבד: דודו ביטון, שגיב יחזקאל, אנס מחמיד ואלון תורג'מן שכבשו שני שערי ליגה בלבד. מלך השערים האדום בליגה הוא הבלם אדי גוטליב עם שלושה כיבושים. מלך הבישולים של הקבוצה עם שניים כאלה הוא משה אוחיון שכאמור עזב לאשדוד.

* בארבע וחצי שנים גוטמן יהיה המאמן ה-11 במועדון אחרי דרור קשטן, ניצן שירזי ז"ל, יוסי אבוקסיס, פרדי דוד, רן בן שמעון, אסי דומב, אלי כהן (השריף), סזאר מנדיונדו, ואליד באדיר וגיא לוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully