וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם שטראוס בדרך לטימישוארה, גיא חיימוב ערך אימון ראשון בקרית שמונה

4.2.2016 / 13:21

השוער, שהחל את העונה בהפועל תל אביב ועבר לקבוצה הצפונית, קיבל הצעה מרומניה וטס כדי לחתום. השוער הראשון ערך אימון ראשון מאז הפציעה. מרטין קרסייק חתם בקבוצת הנוער

one

בווידאו: עירוני קרית שמונה מפסידה 3:1 למכבי פתח תקוה בגמר גביע הטוטו

חלון ההעברות אמנם נגמר אתמול (חמישי), אבל בעירוני קרית שמונה חושבים על הטווח הרחוק ובקבוצה השלימו את הצטרפותו של הקשר היהודי מרטין קרסייק לקבוצת הנוער וזאת לאחר שהיהודי הארגנטינאי קיבל מעמד של עולה חדש.

קרסייק הגיע למבחנים בקבוצה והרשים מאוד, בייחוד במשחקי המכבייה הדרום אמריקאית שהתקיימה בצ'ילה, ובמסגרתה קבוצת הנוער של קרית שמונה, שייצגה את ישראל בקטגוריית הבוגרים, הגיעה עד לגמר. לאחר שקיבל את מעמד העולה החדש החתימו בקרית שמונה את השחקן עד תום העונה, כשבסוף העונה, אם בקבוצה יהיו מעוניינים, הוא צפוי לחתום לטווח ארוך.

שוערה הראשון של הקבוצה גיא חיימוב ערך היום אימון ראשון מאז נפצע עם מאמן השוערים פיני אברהם. חיימוב, שעובר את השיקום אצל הפיזיותרפיסט רובי מגרלשווילי, עשוי לחזור בשבוע הבא לסגל ובקבוצה התעודדו מכך שחזר היום לאימון אישי ראשון.

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
חיזוק לנוער. שרצקי/ברני ארדוב

מי שעשה את הדרך ההפוכה ועזב את הקבוצה הוא השוער רם שטראוס שנמצא בקבוצה רק כמה שבועות. כשהגיע, שטראוס סיכם שאם תהיה לו הצעה מחו"ל הוא יוכל לעזוב וכעת אכן הגיעה אחת כזו מפולי טימישוארה הרומנית. השחקן, שכבר לא נכח היום באימון, צפוי לחתום בקבוצה הרומנית ולשוב לאירופה חצי עונה בלבד לאחר שחזר מקפריסין להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully