וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: איגור יובאנוביץ' הוקפא, בקבוצה ינסו להגיע איתו להסדר

4.2.2016 / 11:00

המגן סירב לפיצוי חלקי והוקפא כדי לפנות מקום לוונדרסון הברזילאי. לחבריו אמר שלא עודכן אתמול על ההקפאה. בקבוצה זעמו על בית הדין: "שימר את הסטטוס קוו ואת הקונצנזוס לקיפוח סכנין"

one

מגינה השמאלי של בני סכנין איגור יובאנוביץ' הוקפא על ידי המועדון, אלא שבסביבתו של המגן טוענים שהוא לא עודכן על ידי המועדון שהוא אכן מוקפא, מה שגרם ללא מעט שחקנים בקבוצה להיות מופתעים. יובאנוביץ' כידוע ידע לאורך זמן ארוך שבקבוצה רוצים להשתחרר ממנו ושהוא אינו בתוכניות המקצועיות, אלא שלא הסכים לוותר על שכרו ולקבל פיצוי מה שגרם להנהלת המועדון להקפיא אותו. ההקפאה של יובאנוביץ' הגיעה לאור הצטרפותו של המגן הברזילאי וואנדרסון, כאשר בסכנין טוענים שנתנו ליובאנוביץ' אופציה לחזור לעניינים עם הגעתו של יוסי אבוקסיס אך זה טען שהוא פצוע ולא התאמן עם הקבוצה, מה שהוביל לשחרורו.

דיוגו קאצ'ובה בני סכנין מול ברניסלב יובאנוביץ' הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
הוקפא ללא ידיעתו? איגור יובאנוביץ'/אדריאן הרבשטיין

מלבד וונדרסון, גם יובל אבידור הצטרף לקבוצה ובסכנין משוכנעים שדווקא אצלם בשל המהירות בהתקפה אבידור יוכל לחזור לימיו הטובים ולשכוח את התקופה הרעה שעברה עליו. מי שנשארו בקבוצה בסופו של דבר הם צחי אליחן, דיוגו קאצ'ובה ואמיר חלאיילה שסביב מעמדם היה סימן שאלה גדול.

אליחן היה מבוקש על ידי מכבי נתניה אך העדיף להישאר בסכנין בעוד שחלאיילה ביקש לעבור להפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית אך בשל העובדה שמוחמד גדיר לא הגיע, בקבוצה החליטו שלא לוותר על שירותיו כמו גם בעניין של קאצ'ובה שנשאר בשל העובדה שלא הגיע שחקן זר נוסף.

בתוך כך, בקבוצה זעמו על דחיית הערעור שלהם בנוגע לאירועי המשחק מול בית"ר ירושלים והוציאו הודעה חריפה כנגד דחייה זו ובה נכתב בין היתר: "טעה בית הדין העליון שהחליט לדוש בצעדיו ההססניות של קודמו והלך כמו אגודל בצד עקב כאשר הפגין חוסר נועזות לתקן את המעוות שנגרם לבני סכנין והתעלם מטענותיה. רבות הדוגמאות על קבוצות אחרות אשר עברו עבירות דומות וקיבלו עונשים הרבה פחות חריפים מזו של סכנין. בית הדין שימר את הסטטוס קוו ואת הקונסנזוס לקיפוח סכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully