וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוסטינו קוואם צפוי להצטרף לקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים

4.2.2016 / 9:54

בעיות פרוצדוריאליות מנעו ממכבי ת"א לרשום את הניגרי בן ה-18 שהתאמן אצלה והוא ינסה לעזור לקבוצת הנוער מהבירה להישאר בליגה. בבית"ר עדיין ממתינים לטופס השחרור שלו

one

קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים מסובכת בתחתית ונמצאת מתחת לקו האדום עם סכנת ירידה ממשית לאחר המחזור ה-15. בבית"ר מנסים מספר שבועות לצרף זר איכותי לנוער שיסייע לשנתון הנוכחי להישאר בליגה אך מספר זרים שהגיעו לא הרשימו. ברגע האחרון רשמה הקבוצה אתמול את החלוץ הניגרי בן ה-18 אגוסטינו קוואם. כעת ממתינים בבית"ר לאישור הסופי על שחרורו הבינלאומי כדי שיוכל להצטרף רשמית לקבוצה.

קוואם למעשה הגיע לפני מספר שבועות להתרשמות במכבי ת"א. בקרית שלום רצו להחתימו אך לא מצאו קבוצה לסרבי לזאר דג'ורוביץ שבסופו של דבר נשאר במועדון. בבית"ר כלל לא ראו את השחקן וקיבלו החלטה על סמך המלצות של אנשי מכבי ת"א וסוכניו של השחקן, גלעד קצב ושלומי בן עזרא. רמת השרון מאוד רצתה לצרף את השחקן אתמול אך המילה שנתנו קצב ובן עזרא לאלי טביב עשתה את שלה והשחקן הועבר לבית"ר. בשעות האחרונות נמצאים בבית"ר במתח על מנת שהכל יעבור בשלום והשחקן יצטרף.

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
זועם על בית הדין. אלי טביב/ברני ארדוב

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב זעם בעקבות החלטת בין הדין לדחות את ערעור המועדון על העונשים אותם קיבלה הקבוצה בעקבות המשחק נגד בני סכנין במושבה. בית"ר תדרוש לערער פעם נוספת במעמד חמישה דיינים ונציגיה אף אמרו שיפנו לבית משפט אזרחי בעניין אם זה לא יצלח.

כזכור, בעקבות אירועי המשחק, בית"ר נענשה במשחק רדיוס, קנס של 30 אלף ש"ח והארכת תקופת התנאי עבור קריאות גזעניות עד לינואר בעונה הבאה. גורם במועדון אמר אתמול: "מדובר בנזק של מיליון ש"ח. עם כל המצב הכלכלי הקשה בכדורגל, משחק נגד מכבי חיפה הוא גם קרב על המקום השלישי וגם הכנסה גדולה, לא יכולים לקחת לנו את הביתיות, זה נזק שלא נותנים לאף מועדון אחר. הפועל תל אביב על פריצת אוהד למגרש קיבלה 5,000 ש"ח, לא נהיה חלק מהאיפה ואיפה הזה".

בבית"ר הוסיפו: "כל ההצגה של בני סכנין בבית הדין גרמה לקבלת ההחלטה. סיפורי ההזייה שלהם כי לא ביזו את ההמנון והגיבו לאוהדי בית"ר, השפיעו על בית הדין. גם בסיבוב הקודם זה קרה ולמרות כל מה שהם עשו בדוחא הם קיבלו רק 30 אלף ש"ח קנס. לא יכול להיות ששנה אחרי שנה בית הדין יתייחס לבית"ר באופן שונה משאר הקבוצות ויגרום לה נזקים אדירים. נלך עם זה עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ארסניו ולפורט, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר יצרן
עשוי לקבל דקות מול רעננה. ארסניו ולפורט/אתר יצרן, בית"ר ירושלים

בצד המקצועי, דני פרדה עזב אתמול את המועדון ועבר לבני לוד בהשאלה עד לתום העונה. לפרדה חוזה לשנתיים נוספות בבית"ר. בית"ר לא משתתפת בשכרו של הקשר והוא הגיע להבנות מול בני לוד. רועי זיקרי היה אמור לעבור להפועל רמת גן אך התנאים הכספיים לא הסתדרו והוא נשאר בבית"ר. עומר נחמני זכה למספר הצעות מליגת העל והלאומית אך בית"ר סירבה לשחררו.

ארסניו ולפורט אמור היה לטוס הלילה להולנד ולחזור עד מחר לישראל. השחקן אמור להתחיל להתאמן עם הקבוצה לפחות שני אימונים ועשוי להיות בסגל הקבוצה למשחק נגד רעננה ביום שני. ניסו קפילוטו צפוי לפתוח על חשבונו של חסוס רואדה שטס לטיפולים בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully