וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "הייתי צריך לעבור לחיפה לפני שנה". פירס: "חיכיתי לזה"

4.2.2016 / 10:20

שחקני הרכש החדשים הוצגו במכבי חיפה, הקשר שהגיע ממכבי ת"א: "כשהבנתי שאני עוזב את הפועל, הייתי אמור להגיע לחיפה. לא היה לי טוב במכבי ת"א". רוני לוי הודיע: משומר וטואטחה חוזרים לסגל

יוסי ציפקיס

שבוע סוער במיוחד עבר על מכבי חיפה עם סגירתו של חלון ההעברות של ינואר. הירוקים היו פעילים מאוד והחתימו את גילי ורמוט ממכבי תל אביב ואת רומאריו פירס ממכבי נתניה. טאלב טואטחה, שהיה מחוזר על ידי מכבי תל אביב, נשאר בסופו של דבר עד תום העונה. היום, בבוקר שאחרי, הירוקים ערכו מסיבת עיתונאים ובה הציגו את שחקני הרכב החדשים.

מצב רוח טוב באימון. גילי ורמוט/יוסי ציפקיס

מעבר להצגת השחקנים, רוני לוי דיבר על שני המגנים טאלב טואטחה שנשאר בסופו של דבר בקבוצה ואייל משומר שכבר היה ברשימת ההעברות, אך חוזר להתאמן. כזכור, האפשרות שמשומר יחזור לסגל עלתה כבר שלשום כשבחיפה אישרו לוואלה ספורט כי ייתכן שלמרות המתיחות שנוצרה עם לוי המאמן יחליט להחזירו לסגל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רומאריו פירס, רוני לוי ואיתמר צ'יז'יק מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
עוד רכש ירוק. רומאריו פירס במדים החדשים/יוסי ציפקיס

גילי ורמוט, שקיבל את החולצה מספר 14, אמר: "שמח מאוד להיות פה. אני שמח שסוף סוף המעבר הזה יצא לפועל". על התקופה במכבי תל אביב: "דברים לא הסתדרו לי, אבל אני בטוח שאם הייתי נשאר שם יותר הייתי משחק. זה היה גם קטע מקצועי וגם דברים שמעבר. לא היה לי טוב בגדול ורציתי להגיע לפה. זה מועדון גדול, מועדון עם עוצמה ומועדון שצריך לחזור להיות הכי גדול בישראל. אני חושב שזה שילוב טוב ונתרומם ביחד להצלחות. יצא שבתקופה האחרונה שיחקתי מעט. אני חושב שזה הזמן הכי טוב להגיע לפה ואני רוצה מאוד להצליח".

על המעבר למכבי תל אביב: "כשהבנתי שאני עוזב את הפועל תל אביב רציתי להגיע לפה (מכבי חיפה). העדפתי לבוא לפה אבל זה לא הסתדר ואני שמח שעכשיו אני במקום הזה".

גילי ורמוט, רוני לוי ואיתמר צ'יז'יק מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מספר 14 בירוק. גילי ורמוט/יוסי ציפקיס

רומאריו פירס, דיבר על המעבר מנתניה: "הגעתי לכאן כדי לתת את המיטב שלי ולשים את מכבי חיפה בטופ כי זה מקומה הטבעי. לשחקן כמוני יש הזדמנות אחת כזו בחיים להגיע למקום הזה, זה לקח לי שבע שנים וחיכיתי כל החיים להזדמנות כזו. יש לי כדורגל ואני רוצה להצליח".

רוני לוי אמר: "רומאריו הוא שחקן מקצוען ויש לו פוטנציאל גבוה מאוד. שחקנים נמדדים על עונה אחת אלא על יכולת מסויימת. רומאריו יכול לתת לנו את התמיכה שחסרה לנו ולתרום הרבה לקבוצה. שחררנו הרבה שחקנים והיה לנו סגל קצר מאוד".

על טאלב טואטחה: "מדובר בבחור צעיר ומוכשר מאוד שעבר תקופה קשה. אפשר להבין בחור צעיר שלא ברור לו המצב שלו. השחקן הבהיר שבארץ הוא רוצה לשחק רק במכבי חיפה. הייתה לי שיחה איתו ומבחינתי הוא חוזר לקבוצה והכל בסדר".

על שחרורו של משומר: "אני זה שהבאתי אותו למכבי חיפה ואני חושב שמבחינת איכויות הוא המגן הכי טוב בארץ. היו לי אכזבות מחלק מהשחקנים בקבוצה ואייל הוא חלק מהם. למרות שאייל היה ברשימת ההעברות הוא היה חלק מסגל הקבוצה. בשבוע שעבר הייתה לי שיחה עם משומר שהבטיח לי להיות מחוייב ואני חושב שמגיעה לו הזדמנות נוספת וגם הוא יילקח בחשבון לקראת המשחקים הקרובים, ולא רק באימונים".

גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
החיוך חזר. גילי ורמוט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully