וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייאוש במכבי תל אביב: "כולם רוצים שהעונה הזו תיגמר כבר"

4.2.2016 / 9:03

הצהובים חוו עוד אכזבה ב-73:66 ללובליאנה: "אחת העונות הכי קשות שלנו". טבק נזף בסימונס בפסק זמן: "אתה יכול לשחק?". מקל: "אנחנו צריכים להתייצב, בשבוע הבא זה משחק על כל הקופה"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מפסידה 73:66 ללובליאנה

מכבי תל אביב סימנה אמש (רביעי) עוד ציון דרך בעונה המסויטת שעוברת עליה עם עוד הפסד ביורוקאפ, הפעם 73:66 לאולימפיה לובליאנה בסלובניה. אם רק לפני כמה שבועות ניסו במכבי להמתיק את הגלולה והצהירו כי "המטרה היא לקחת את היורוקאפ", עתה הצהובים הסתבכו ועלולים להיות מודחים כבר בשבוע הבא, לאחר שצנחו למאזן 3:2. ההפסד המביך מול הסלובנים הוא ההפסד השלישי ברציפות של הצהובים ביורוקאפ, כשבשבוע הבא תארח מכבי את ניז'ני נובגורוד. "זה משחק קריטי על כל הקופה בשבוע הבא", אמר גורם במכבי.

למרות ששיחקה בסגל חסר, האווירה והתחושות שליוו את שחקני מכבי לאחר המשחק היו קשות. "כולם רוצים שהעונה הזאת כבר תיגמר. זו בהחלט אחת העונות הכי קשות שאנחנו עוברים כקבוצה. כל הפציעות, השינויים בסגל והעובדה שאין אימונים של כל הסגל ביחד פוגעים בנו", הודה גורם במועדון.

סדריק סימונס, שהגיע לתקופת מבחן של שבועיים, לא בכושר משחק, והמאמן ז'אן טבק אף איבד את הסבלנות כלפיו כשהעיר לו בתקיפות במהלך אחד מפסקי הזמן: ""סדריק אתה יכול לשחק?", זאת לאחר שלאחר שהציג חולשה בריבאונד. הרכש הנוסף, אלייז'ה מילסאפ היה רחוק מלהרשים. גם יכולת טובה של גל מקל לא הועילה לצהובים. טיילור רוצ'סטי המשיך להיראות רע ולא לתרום כשסיים עם 8 נקודות (2 מ-8 מהשדה).

סדריק סימונס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ננזף. סימונס/ברני ארדוב

ז'אן טבק אמר בסיום: "במהלך המחצית הראשונה עוד הצלחנו לשמור על התוצאה קרובה. בסיום הרבע השלישי וברבע האחרון היתה לנו בעיה בהגנה, מול הפיק אנד רול ובריבאונד. לא שיחקנו טוב ולובליאנה קלעו טוב בהתקפה".

גל מקל סיכם את המשחק: "זהו משחק שרצינו מאוד והיינו צריכים לנצח למרות כל השחקנים הפצועים והחסרים אצלנו. אנחנו צריכים עכשיו להתייצב ואין לי ספק שכשהפצועים יתחילו לחזור אנחנו ניראה הרבה יותר טוב. בחצי הראשון לא הופענו הגנתית ובמחצית השנייה ההתקפה שלנו נעלמה, כשהחטאנו המון זריקות חופשיות. למזלנו המשחק הזה לא שינה הרבה ויש לנו משחק על כל הקופה בשבוע הבא בבית. אנחנו צריכים להישאר חיוביים ולעבוד טוב השבוע. יש לנו כבר בשבת משחק חוץ קשה בחיפה וצריך לעבור אותו. אני אופטימי מאוד לגבי הקבוצה שלנו ובטוח שנתייצב ונראה כדורסל הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully