וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה הנדיבה מג'ורדי, ההבטחה של חיפה. מה גרם לטואטחה להישאר?

4.2.2016 / 8:00

החוזה השמן (1.3 מיליון שקל לעונה) לארבע שנים לא עזר כשפאלי רמדאני הבטיח שיימכר בקיץ: "מכבי הייתה מוכנה לוותר על ריקן, מראה איזה שחקן הוא". פירס וורמוט יוצגו הבוקר

ברני ארדוב

במכבי חיפה תכננו מהפכה בנוגע לסגל בחודש ינואר, אבל בחלון ההעברות הנוכחי היו בעיקר שחקנים שעזבו. מי שכן הצטרף הם רומאריו פירס וגילי ורמוט, שיוצגו הבוקר במסיבת עיתונאים בחיפה כשחקניה החדשים של הקבוצה. הראשון חתם עד תום העונה עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות, השני עבר לשנה וחצי. חיפה לא תשלם על ורמוט ששוחרר ללא תמורה ותעביר 330 אלף שקל עבור פירס, סכומים נמוכים יחסית בהשוואה להשקעות עבר, דוגמת העונה שעברה.

הסיפור המעניין בחלון ההעברות קשור כמובן לטאלב טואטחה, שהעדיף להישאר במכבי חיפה על אף ההצעה המשודרת שקיבל ממכבי תל אביב. לוואלה ספורט הגיעו פרטי העסקה: השחקן קיבל הצעה לחתום על חוזה לארבע שנים, בסכום של 1.3 מיליון שקל לעונה, לא כולל מענקים נוספים ודירה באזור המרכז. "העובדה שמכבי הייתה מוכנה לשחרר את ריקן וורמוט תמורתו מעידה באיזה שחקן מדובר. נמכור אותו בקיץ. לא ניתן לו להיות כאן עונה נוספת. אבל עד סוף העונה הוא יהיה מחויב למכבי חיפה". חיפה תדרוש 1.3 מיליון יורו. סוכניו יבדקו בקרוב אפשרות להעבירו בקיץ לטורקיה או לפורטוגל, כשגם מוסקרון על הפרק.

שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. קובי אליהו
נשאר בסופה של סאגה. טאלב טואטחה/קובי אליהו

טואטחה ניהל אתמול מספר שיחות עם סוכניו, שדווקא רצו שיישאר. הם הבהירו לו שיימכר בקיץ בכל מקרה. גם סגן נשיא המועדון עוזי מור היה מעורב בתהליך. בחיפה הבהירו כי לא לחצו על המגן להישאר ואיחלו לו את ברכת הדרך אם ירצה לעזוב. לכל אורך הדרך דאג הסוכן הסרבי שלו, פאלי רמאדני, להיות בקשר עם אנשי מכבי חיפה. דווקא הוא זה שלחץ על המגן להישאר בחיפה, ובשיחה עם שחר סוכם כי השחקן יעבור בכל מקרה בקיץ לקבוצה באירופה. ההחלטה נפלה אתמול לקראת אחר הצהריים, כשנציגיו הבהירו למכבי חיפה שהחליט להישאר.

ויקי וקנין, נציגת השחקן, אמרה אז לוואלה ספורט: "בשם משפחת טואטחה והשחקן, אנחנו מכבדים את ההצעה המכובדת שמכבי תל אביב הגישה לשחקן, אך למרות כל זאת, בישראל טאלב העדיף להישאר במכבי חיפה ומשם לצאת לאירופה". בסביבתו של השחקן אמרו אתמול: "אביו, חסן טואטחה, הבטיח שהוא ייצא מחיפה רק לאירופה. אין בארץ מועדון שנותן תנאים טובים יותר לשחקנים".

המטרה הראשונית של שחר תהיה להחתים מספר שחקנים בעונה הבאה, אחמד עאבד ואופיר מזרחי בתכניות. בקרוב מאוד יתברר סופית האם אייל משומר יחזור סופית לסגל. כפי שפרסמנו שלשום, רוני לוי שוקל להחזירו לסגל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully