וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד גדיר הוצג בהפועל באר שבע, ברדה סיכם על הארכת חוזהו

4.2.2016 / 10:43

החלוץ החדש הוצג: "באתי לקחת אליפות, שחקנים מעדיפים את ב"ש". הקפטן יישאר שנה נוספת: "מו"מ קצר וקל". ארבייטמן ימשיך להתאמן עם הקבוצה, בכר: "דיברנו, דברים עוד יכולים להשתנות"

צילום וידאו: בני בן סימון, עריכה: מרום שפיצר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכש חדש. גדיר מוצג בבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהשלימו את החתמתו של מוחמד גדיר, בהפועל באר שבע ערכו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת שבה הם הציגו את השחקן. אחרי שסגר אתמול (רביעי) בהפועל חיפה, שלומי ארבייטמן יגיע הבוקר לאימון הפועל באר שבע. העובדה שהפקס לגבי אישור העסקה הגיע באיחור של שש דקות עשויה לגרום בסופו דבר לפיצוץ העסקה, כשהשחקן התבקש להמתין בינתיים להחלטה של בית הדין שעשויה להתקבל רק בשבוע הבא.

המנכ"ל אסי רחמים פתח בדברים ואמר: "שמחים מאוד לבשר על סיכום עם אליניב ברדה לעונה נוספת. היה לאלונה חשוב לסכם איתו. עם כל הכבוד לכל שחקן, אני חושב שאליניב הוא משהו אחר עבור המועדון הזה. הייתה חשיבות עליונה לסכם איתו לעונה הבאה. שמחים ומאושרים על הסיכום. אליניב עושה עונה טובה על כר הדשא וגם כמנהיג ודמות בחדר ההלבשה, והוא יוביל את המועדון הזה לאן שהוא רוצה להיות. זה טבעי שאליניב יקבל תפקיד פה אחרי פרישתו. ברגע שיגיע הזמן, תתקבל החלטה לגבי הקריירה שלו אחרי המשחק". על ההחלטה של ברדה לא לפרוש ולהאריך חוזה פורסם בוואלה! ספורט.

אלונה ברקת הבעלים התייחסה להארכת חוזהו של ברדה ואמר: "אליניב ברדה הוא הסמל של הפועל באר שבע ושותף לדרך. חזרתו של אליניב למועדון נעוריו הביאה רוח של שינוי, שברה את תקרת הזכוכית והייתה גורם מרכזי בתנופה שהמועדון חווה בשנים האחרונות. כל עוד יהיה לאליניב מה לתרום במגרש, הוא ינהיג אותנו במגרש וככל שזה תלוי במועדון יהיה לו מה לתרום לנו גם אחרי שיפרוש. אני שמחה שיש לנו אדם כמו אליניב ברדה במועדון שלנו"

אסי רחמים הוסיף: "אני חושב שוובה ומוחמד הם שחקנים טובים ובעמדות שחסרים לנו שחקנים שם. הם שחקנים משמעותיים שיעזרו לנו בחצי העונה הקרובה עם כל האתגרים שיש לנו".

"לא יודע איך העונה תיגמר ונעשה מה שצריך בקיץ לפי הדרישות של ברק. הכל מתקבל בדרכה של אלונה ברקת מתוך רצון לזכות בתארים. היא תעשה כל מה שצריך בתיאום עם הצוות המקצועי כדי להוביל את הקבוצה לדרך הזו".

על שלומי ארבייטמן אמר: "כל ההחלטות שמתקבלות במועדון עם מקצועיות על פי הצרכים המקצועיים. ההתאמות נעשות בהתאם לצרכים בלי מטרה לפגוע באף שחקן. נוצר שחקן ששלומי יכל ללכת, אך נוצר מצב ששלומי נשאר. נמשיך לכבד את שלומי והמאמן ירכיב את השחקנים הטובים ביותר בכל שבוע. אין סיבה שהוא ייפגע, הוא שוחח עם ברק. הכל בסדר, ממשיכים הלאה".

ארבייטמן עצמו ניהל אתמול לאורך הכל היום מגעים עם הפועל תל אביב, הפועל חיפה ובני יהודה. פחות משעה לקראת תום החלון התבשרה הנהלת הקבוצה כי הוא מעדיף להישאר אם לא יעבור להפועל תל אביב. אלונה ברקת הודיעה לו כי אם יחליט לעבור יקבל ממנה את ברכת הדרך.

כעת, ישלא מעט בעיות סביב העסקה. בהפועל חיפה מתכוונים להגיש עוד היום ערעור על ההחלטה שלא להעבירו בבקרה (כרגע, כאמור, ארבייטמן שחקן באר שבע), אך לא כולם בהתאחדות מתלהבים לאשר עסקה כזאת. ארבייטמן עצמו ממתין כעת להחלטה ואם בהתאחדות יפעילו לחצים על בית הדין והוא לא יעבור צפונה, הוא יישאר בבאר שבע. האש כמובן הופנתה לברק בכר שהחליט ביום האחרון של ההעברות להביא חלוץ. "להפועל חיפה היה יום שלם לאשר עסקה כזאת. אם נאשר את העסקה זה יהיה פתח לצרות", הבהירו.גם בבני יהודה, שטוענים שהיו קרובים לסיכום עם השחקן קודם לכן ואילו חיפה ביצעה "מחטף" מפעילים לחצים לביטול העסקה. אגב, לא מעט שחקנים חוששים שאם עסקת ארבייטמן לא תתבצע הדבר עשוי להוות בעיה לבכר, שלא אמור לכלול אותו בסגל.

ברדה התייחס לנושא ואמר: "שלומי עבר סיטואציה די מורכבת. לא רוצה להיכנס לזה פה, כי זה באמת מורכב ולכן אשאיר את העניין הזה לצוות המקצועי".

על עניין שלומי ארבייטמן אמר בכר: "נפגשתי איתו הבוקר בבית קפה. הבהרנו את הדברים. המצב לא נעים מבחינתו ואפשר להבין את זה. יש את העניין של הערעור. הוא היה אמור לעבור להפועל חיפה ויש ערעור בנושא. הייתה שיחה טובה והבהרנו לו את העניינים. זה לא נעים, אבל הכל מקצועי. בכדורגל דברים מאוד נזילים. דברים יכולים להשתנות. שלומי הוא חלק מהקבוצה ואני אחליט לנכון מה טוב לי לכל משחק".

עוד באותו נושא

הדרמה של שלומי ארבייטמן: ההצעות, הטרפוד והטופס שהגיע באיחור

לכתבה המלאה
שלומי ארבייטמן שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"אם נאשר את העסקה זה יהיה פתח לצרות". שלומי ארבייטמן/יוסי ציפקיס

אליניב ברדה דיבר על הארכת החוזה שלו ואמר: "זה משהו שאני רציתי ומשהו שהמועדון רצה. זה היה קצר וקל ורק שנצליח. שנה זה יפה מאוד, אני מרוצה מהחוזה שנסגר וכל עוד אשרת את המועדון כששחקן, אעשה זאת. אני צריך להוכיח את עצמי כל שנה מחדש". על הידיעה הראשונית על הארכת החוזה הצפויה של ברדה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

על החיזוק אמר ברדה: "חיזוק יוצא מן הכלל, גם מקצועית וגם חברתית. וובה כבר חלק מאיתנו ואני בטוח שיהיה אותו דבר עם גדיר. התפקיד שלנו הוא גם לעזור להם להתחבר כמה שיותר מהר".

ברק בכר: "אנחנו שמחים שאליניב ממשיך איתנו לעונה נוספת. אני מרגיש הרבה דברים הוא נותן שאולי לא כולם רואים. הוא נכס למועדון ואני מאוד מאושר מהמהלך הזה. אני שמח שיש לי שחקנים עם מנהיגות כאלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקפטן נשאר. ברדה עם בכר ורחמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוחמד גדיר, שהוצג לראשונה במועדון אמר: "שמח להצטרף למועדון גדול כמו הפועל באר שבע. קרו הרבה דברים ביומיים האחרונים. לא מתעסק בקבוצות אחרות, כשהוא אמר לי שיש הצעה מב"ש, ידעתי שאבוא לפה".

על בלגיה אמר: "לא ויתרתי מהר מדי, אבל כשאתה נמצא במקום שאתה מרגיש שאתה לא רלוונטי לקבוצה ושאנשים עושים הכל כדי שאעזוב, אז אתה רוצה לעזוב".

"אני יודע שאין דבר כזה שחקן הרכב בב"ש. תחרות עושה הכי טוב לשחקן כדורגל. אמנם לא שיחקתי בהרכב, אבל שיחקתי בליגת מילואים, זה לא בקצב של ליגה ראשונה, אבל זה משחק של 90 דקות ואני בכושר משחק. סופר את הדקות עד למשחק הראשון בטוטו טרנר".

"כולם רואים את ההתקדמות שעשה המועדון. כל שחקן שיש לו בחירה בין קבוצות הוא בוחר בבאר שבע. אין באתי לקחת אליפות בהפועל באר שבע. קיבלתי הרבה טלפונים ושמחתי להצטרף. אעשה הכל להחזיר להם ולכל אוהדי באר שבע".

מתן אוחיון לצד מאור מליקסון שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
מליקסון/קובי אליהו

בכר המשיך: "קיבלתי את כל מה שרציתי, לא יוצא לי להודות לכולם. נתנו לי את כל התנאים שצריך כדי להצליח. זה לא היה זול להביא את השחקנים שרציתי. לא נתעסק בכשלונות או אכזבות, אנחנו בתקופה טובה, כולם יודעים מה המטרות שלנו. אנחנו ממשיכים בדרך שלנו, הם הכי גבוהות".

"לצערי זה קרה באיחור, אבל רצינו את גדיר זו תקופה ארוכה ויצא שהוא הגיע בזול ביום האחרון של ההעברות. הוא בחור צעיר שיכול לתת פה שנים טובות, כמו וובה. הם העתיד של המועדון. זה רכש טוב מקצועית. אני עושה מה שטוב מקצועית".

"כולם אופציה לפתוח בשבת מול נתניה. יש עוד שני אימונים ונחליט בהמשך. כל משחק הוא קשה, אנחנו מוכנים. הם עשו המון שינויים, הם יבואו צפופים ולהילחם על החיים שלנו. יש להם מאמן טוב. ננסה להכריע את המשחק".

על מליקסון: "הוא לא ייעדר חודש, יש אפשרות שהוא יחזור יותר מוקדם. אין ספק שהוא עושה עונה גדולה. כולם רואים מי זה מליקסון, יש לו ביטחון, הוא נהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully