וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: השחרור הבינלאומי של אבו זייד הגיע

4.2.2016 / 15:50

אחרי עיכובים רבים הכתומים קיבלו את הטופס שיאפשר לקשר להיכלל בסגל במשחק נגד הפועל כפר סבא. אכזבה בקבוצה מאי הגעתו של ארבייטמן: "עשינו הכל כדי לצרף אותו"

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 של בני יהודה עם קרית שמונה

בני יהודה התבשרה היום (חמישי) שהשחרור הבינלאומי של חסן אבו זייד סוף סוף הגיע מרוסיה. אחרי עיכובים רבים שכללו בשיאו של ההליך הכרה של פיפ"א לכך שאבו זייד שחקן של בני יהודה הכתומים קיבלו את הטופס שיאפשר לקשר להיכלל בסגל לקראת המשחק בשבת נגד הפועל כפר סבא.

ביום שאחרי סגירת חלון ההעברות, נותר טעם של אכזבה מהעובדה שהעסקה שעליה עמלו בימים האחרונים בקבוצה לצירופו של שלומי ארבייטמן לא הצליחה לקרום עור וגידים. במהלך היומיים האחרונים פעל משה דמאיו לצרף את חלוצה של הפועל באר שבע, שנעתרה לשחררו בעקבות צירופו של מוחמד גדיר. למרות זאת, השחקן עצמו הודיע לבני יהודה שקיבל החלטה שלא לעזוב את באר שבע וסירב להגיע לשכונה על אף מכבש לחצים שהופעל עליו.

חסן אבו זייד הפועל פתח תקוה מול ז'וליאנו ספדאסיו הפועל עכו. מגד גוזני
השחרור המיוחל הגיע. אבו זייד/מגד גוזני

בין האנשים ששוחחו עם ארבייטמן וניסו לשכנע אותו לחתום היה המאמן יוסי מזרחי, אבל בבני יהודה הרגישו שהחלוץ חש פגוע ממעמדו בבאר שבע ולא ניתן לשנות את החלטתו. חשוב להדגיש ששני המועדונים, באר שבע ובני יהודה, כבר סיכמו את תנאי העברתו, כאשר אלונה ברקת הסכימה להשתתף בשכרו של השחקן, כשארבייטמן, אם היה עובר לבני יהודה, היה מקבל פרמיות ומענקים, ובבני יהודה מדגישים ששכרו לא היה נפגע. "עשינו הכול לצרף אותו", אמרו בבני יהודה. "אבל זה כבר לא היה תלוי בנו".

לאחר פיצוץ העסקה בין הפועל חיפה לטוטו תמוז, האדומים מהכרמל נכנסו לתמונה, ובסופו של דבר ארבייטמן התרצה והסכים לנדוד צפונה. לרוע מזלה של חיפה, ברשות לבקרת התקציבים התקבלו המסמכים רק שש דקות לאחר השעה 19:00, מועד סגירת החלון. בני יהודה אמנם הבינה שהיא מחוץ לתמונה, אבל בקבוצה יעקבו אחר ההתפתחויות בגזרה, ואם במקרה תתקבל החלטה לאשר לארבייטמן את המעבר, בני יהודה עשויה להתערב כחלק מהעובדה שמדובר ביריבה לתחתית שמתחזקת לטענתם שלא על פי הכללים והתקנון. יש לציין ששחקן נוסף שהיה על הכוונת הוא דובב גבאי, חלוצה של בית"ר ירושלים, אך אלי טביב סירב לשחרר את השחקן.

בכל מקרה, בבני יהודה מרוצים מהעובדה שלפחות כל נושא שחרורו של חסן אבו זייד נפתר. כידוע, הקשר שחתם והמתין לשחרורו הבינלאומי התבשר אתמול כי פיפ"א מכירה בו כשחקנה של בני יהודה. אחרי שהגיע השחרור של השחקן, הוא יוכל לשחק כבר בשבת נגד הפועל כפר סבא. בבני יהודה גם שבעי רצון מהעובדה שהצליחו לצרף את בן אלגרבלי, בלמה של הפועל תל אביב שמגיע כמושאל, ויוכל להוות גיבוי למרכז ההגנה, בעיקר לאחר שחרורם של טל בובליל ואביב חדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully