וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני תום מועד ההעברות: הפועל תל אביב החתימה את בארי ושיש

היום העמוס של האדומים הסתיים: קשר מכבי נתניה סגר עד תום העונה עם אופציה להאריך את החוזה בשלוש עונות נוספות. גם המגן השמאלי חתם: "אין מאושר ממני, אני מרגיש שחזרתי הביתה"

one

שתי החתמות נוספות להפועל תל אביב רגע לפני תום חלון ההעברות: האדומים הודיעו היום (רביעי) על החתמתם של חמזה בארי וגל שיש. חמזה בארי חתם על חוזה עד תום העונה עם אופציה שלוש עונות נוספות בהפועל תל אביב. בארי (21), הוא קשר התקפי שיכול לשחק במגוון עמדות בקישור. ב-21 הופעות במדי מכבי נתניה העונה, בארי כבש שני שערים וספג שני כרטיסים צהובים.

חמזה אמר לאתר הרשמי של האדומים: "הגעתי למועדון גדול ורציני בישראל ואני גאה על כך ומתכוון לתת מעצמי הכל בכדי לתרום להצלחת הקבוצה. אני מחכה לאימון הראשון ולמשחקים בבלומפילד מול הקהל הנפלא והאדום ביציעים".

בכך נסגר יום עמוס אצל האדומים. קודם לכן הוחתם גם הקשר המונטנגרי נמניה ניקוליץ'. השחקן בן ה-28 הגיע לאדומים מבאטה בוריסוב והוא מצטרך לרשימה ארוכה של שחקנים שנחתו במתחם חודורוב בחלון ההעברות הנוכחי: לוטם זינו, אביחי ידין, קאווה, גיא אסולין, אלון תורג'מן וארון שוינפלד. על מועמדותו של ניקוליץ' פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

שחקן הפועל תל אביב חמזה בארי. הפועל תל אביב, אתר רשמי
ברוך הבא. בארי במדים החדשים/אתר רשמי, הפועל תל אביב

שיש (27) חוזר לקבוצת נעוריו אחרי ארבע שנים בהן ניסה את מזלו בקבוצות אחרות. לאחרונה שיחק המגן השמאלי בוולין ווצק הפולנית.

"אין מאושר ממני היום", אמר שיש לאחר החתימה. "אני מרגיש שחזרתי הביתה, למקום בו גדלתי והתפתחתי ככדורגלן, בארץ שיחקתי רק בהפועל ובשבילי זו הבחירה הטבעית ביותר. חוויתי עם הפועל את הרגעים היפים בקריירה ואני חוזר עכשיו עם המון מוטיבציה לעזור לחברים שלי ולמועדון לצאת ביחד לדרך חדשה. אני בטוח שאנחנו יכולים לעשות את זה, הקהל האדום ייתן לנו את הדחיפה וביחד עם הצוות המקצועי וכל המערכת נעבוד קשה. החשיבה פה היא לטווח הארוך ואני בטוח שבסופו של דבר יבואו גם ההצלחות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"החשיבה פה היא לטווח הארוך". שיש/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully