וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים השלימה את עסקת ארסניו ולפורט, שחתם עד תום העונה

3.2.2016 / 13:27

הקשר/חלוץ ההולנדי בן ה-23 חתם בשלישי על החוזה, והיום התקבל השחרור שלו מואלבייק ההולנדית. פרדה הושאל לבני לוד, דובב גבאי ולידור כהן נשארים, רואדה יחמיץ את רעננה

one

בית"ר ירושלים השלימה היום (רביעי) את עסקת צירופו של ארסניו ולפורט מר.ק.ס ואלבייק ההולנדית. הקשר/חלוץ בן ה-23 חתם כבר אתמול על החוזה שלו, והיום הגיעו מסמכי השחרור הבינלאומי שלו. החלוץ חתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. על המשא ומתן בין בית"ר לשחקן פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

בבית"ר התפנתה משבצת של זר לאחר שהקשר הספרדי, פאבלו דה לוקאס, נחתך מהמועדון ועבר לוויטורול הרומנית. כזכור, לקבוצה ישנם כבר ארבעה זרים - חסוס רואדה, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר פריירה וניקיטה רוקאביציה. ולפורט כבש העונה שמונה שערי ליגה ב-21 משחקים במדי ר.ק.ס ואלבייק מהליגה השנייה בהולנד. הוא נחשב לכישרון גדול לפני מספר שנים שלא הצליח לפרוץ. ב-2012 רשם ארבע הופעות ושער אחד במדי הנבחרת הצעירה.

כמו כן, הושאל הערב דני פרדה עד תום העונה לבני לוד מהליגה הלאומית.

ארסניו ולפורט, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר יצרן
זה רשמי. ולפורט חותם/אתר יצרן, בית"ר ירושלים

הקבוצה ניצחה אתמול במשחק אימון 0:3 את הוד השרון מצמד של רועי זיקרי ושער של לידור כהן. בקבוצה הוחלט שלא לשחרר את דובב גבאי ולידור כהן, למרות ההצעות שהתקבלו.

הבלם חסוס רואדה טס לספרד לטיפולים וייעדר מהמשחק הקרוב מול הפועל רעננה, כשהוא צפוי לחזור לקראת המשחק מול מכבי חיפה. ניסו קפילוטו יחליפו במרכז ההגנה ביום שני לצד טל כחילה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים (ימין). ברני ארדוב
מבוקש. לידור כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully