וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'סטי על הדעיכה מאז שמקל הגיע: "עושה מה שהמאמן מבקש"

3.2.2016 / 12:09

מכבי תל אביב תשחק מול לובליאנה (21:30, חי בוואלה! ספורט), הגארד מנתח: "מנסה לתרום, גם כרכז וגם כשוטינג גארד". אמבאקווה בספק למשחק, מילסאפ "רוצה להשתלב", סימונס ייבחן, ג'יימס בהיכון

מערכת וואלה!

בווידאו: התוכנית "משחק מקדים" באולפן וואלה! NEWS

מכבי תל אביב תתמודד הערב (רביעי) מול אולימפיה לובליאנה במסגרת המחזור החמישי של היורוקאפ (21:30, חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות). הצהובים הפסידו את שני משחקי היורוקאפ האחרונים מול קאזאן, ולא מעוניינים לספוג הפסד נוסף במפעל האירופאי. בקבוצה מודאגים ממצבו של טרבור אמבאקווה, שנפצע באימון המסכם ומנסים להכשירו למשחק. יוגב אוחיון, שעבר טיפולים בקרסול בקרואטיה, הצטרף לקבוצה וערך אתמול אימון חלקי, גם דראגן בנדר עורך אימונים חלקיים. בריאן רנדל הפצוע נותר בארץ.

טיילור רוצ'סטי אמר לקראת המשחק: "כל משחק עבורנו הוא עוד הזדמנות להשתפר. יש לנו שחקנים חדשים וזהות הסגל שלנו משתנה לא מעט לאחרונה, אז אנחנו מנסים להיות עקביים. ללובליאנה אין מה להפסיד, לכן הם מסוכנים עבורנו. הם מגיעים ללא לחץ. מבחינתנו אנחנו חייבים להגיע דרוכים, לשמור על תוכנית המשחק שלנו ולבצע אותה".

שחקני מכבי תל אביב גל מקל, טיילור רוצ'סטי, אלייז'ה מילסאפ. ברני ארדוב
ברקע: רוצ'סטי/ברני ארדוב

מאז הגעתו של גל מקל ישנה נסיגה ברורה ביכולתו של רוצ'סטי, שהתייחס לדברים: "לפעמים אני משחק כרכז ולפעמים כשוטינג גארד. מה שהמאמן רוצה שאעשה ובמה שאוכל לתרום לקבוצה זה מה שאעשה. גם כשאוחיון ורנדל יחזרו כולם יצטרכו להתרגל לסגל ולקבוצה שלנו כפי שהיא עכשיו".

על סדריק סימונס ואלייז'ה מילסאפ אמר רוצ'סטי: "הם שחקנים טובים, אנחנו צריכים אותם איתנו. ברגע שיהיה לנו סגל מלא, נהיה קבוצה מסוכנת".

אלייז'ה מילסאפ הוסיף: "כל ניצחון במפעל הזה הוא חשוב. עבדנו וכולם מנסים לדעת מה התקפידים שלהם, גם אני מנסה להתאים את עצמי כמה שיותר מהר לקבוצה. זה משחק חשוב. מקוווה שאוכל להשתלב ולתרום כבר מול לובליאנה בצורה טובה. לטבק מאוד חשוב שנציג הגנה טובה. ננסה לשפר דברים שעשינו לא נכון מול ראשון".

במכבי יבחנו במשחק את יכולתו של סדריק סימונס, אך במקביל לא שוללים את הצטרפותו של שון ג'יימס או שחקן גבוה אחר. כזכור, ישנם חילוקי דעות לגבי צירופו, כשלא כולם בצוות המקצועי משוכנעים כי ג'יימס מתאים לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully