וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: סלאח חסארמה לא צפוי להמשיך בעונה הבאה

3.2.2016 / 9:54

אחרי ה-3:1 למכבי פ"ת בגמר גביע הטוטו, ולמרות שהעונה רחוקה מלהסתיים, בק"ש מתכננים שינויים בצוות המקצועי. סילבס ורפואה מועמדים. אוסטוינד: "לא נעים להפסיד בגמר, יש משחק חשוב בשבת"

one

בווידאו: עירוני קרית שמונה מפסידה 3:1 למכבי פתח תקוה בגמר גביע הטוטו

לאחר ה-3:1 המאכזב למכבי פתח תקוה בגמר גביע הטוטו, בעירוני קרית שמונה היו מאוכזבים, אבל כבר חושבים על העונה הבאה. סאלח חסארמה לא צפוי להמשיך כמאמן ראשי בקבוצה והמועמדים המובילים לקבל את התפקיד הם מאמן הפועל רעננה חיים סילבס וקובי רפואה, שמאמן כיום את קבוצת הנוער. שרצקי נוטה להודיע בדרך כלל כבר בחודש מרץ על המאמן לעונה הבאה וייתכן כי כבר בחודש הבא תצא הודעה רשמית בנושא.

בנושא אחר, לאחר ההפסד המאכזב במשחק על התואר הראשון של העונה, איזי שרצקי עודד את השחקנים בסיום ואמר להם כי המשחק בשבת והמטרות בליגה חשובות יותר. גם גיא חיימוב אסף את השחקנים ואמר להם: "חייבים להרים את הראש, יש לנו עוד הרבה מה להפסיד העונה, יש לנו מטרה שהיא פלייאוף עליון ואנחנו קרובים להשיג אותה". ברונו קוניה ואוסטין אמוטו סובלים מפציעות קלות ואמורים להיות כשירים לקראת המשחק הקרוב.

אור אוסטוינד עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
אכזבה. אוסטוינד/קובי אליהו

הקשר אור אוסטוינד אמר בסיום המשחק: "לא נעים להפסיד בשלב כזה, אומנם זה גביע הטוטו, אך עדיין זה תואר שרצינו. הגענו נחושים אך המשחק התפתח בצורה כזו, כל הכבוד למכבי פתח תקווה. מבחינתנו הלחם זה הליגה, אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון, זו המטרה ואנחנו חזק בתמונה".

הקשר סיפר על שיחת השחקנים לאחר המשחק: "התחבקנו על המגרש ואמרנו שצריך להרים את הראש, כי יש לנו עוד הרבה מה להרוויח בליגה. טעויות הם חלק מכדורגל ודברים כאלו קורים, יש פה חבר'ה טובים ונמשיך קדימה .זה לגיטימי שכואב לאנשים, זה אומר שהם מבינים את המעמד, חיזקנו אחד את השני ואין הרבה זמן, צריך להרים את הראש ובשבת יש משחק קריטי בדרך למטרה, שהיא הפלייאוף עליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully