וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוארץ: "בן שמעון מתאים לנבחרת. אם זה יקרה, ניתן לו את ברכת הדרך"

אחד האנשים החזקים במכבי פתח תקוה חגג את הזכייה בגביע הטוטו: "מאושרים". השחקנים צפויים לקבל מענקים בגובה 10 אלף שקל כ"א. כליבאת: "כיף לזכות בתואר". ניסיון להחתים את לידור כהן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מכבי פתח תקוה זוכה בגביע הטוטו

שמחה כמו זו שהייתה אתמול (שלישי) באצטדיון בנתניה לא נראתה הרבה זמן אצל מכבי פתח תקוה. הקבוצה שסבלה מלא מעט חוסר מזל בשבועות האחרונים ונקלעה לתקופה קשה עם רצף של הפסדים, ידעה להתעשת בזמן ולהיחלץ מהתסבוכת בזכות 1:3 על עירוני קרית שמונה בגמר גביע הטוטו. ההישג הזה של המועדון, שזוכה בתואר לראשונה אחרי 12 שנה, סידר סכום נאה של 1.3 מיליון שקל.

מיד לאחר החגיגות על המגרש, עברו השחקנים לחגוג במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה, ומשם יצאה הקבוצה לארוחה במסעדה. בקבוצה עדכנו את השחקנים כי הם יזכו למענקים בגובה של 10 אלף שקל לכל שחקן. "אחרי כל מה שעברנו בשבועות האחרונים, אין דבר יותר מתוק מזה", אמר אחד השחקנים. "הרגשנו שהערב הזה הוא שלנו".

עודד גביש מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
חגיגות גדולות. עודד גביש/קובי אליהו

יושב ראש המועדון לשעבר, שינו זוארץ, שנחשב כיום לאחד האנשים החזקים ביותר במועדון, היה מרוצה מאוד ממה שראה, ואמר לוואלה! ספורט: "נקלענו לפיגור אחרי דקות לא טובות שלנו, אבל החבר'ה שלנו הראו בגרות, נלחמו וזו תוצאה מדהימה עבורנו. אני לא מזלזל בשום תואר. כל תואר חשוב מבחינת המועדון, וזה לא משנה אם קוראים לו גביע הטוטו או משהו אחר. מי שרוצה לזלזל, שיזלזל, אנחנו מאושרים".

זוארץ התייחס להופעה של המלאבסים, ואמר: "הגענו אחרי תקופה לא קלה, ואני שמח שהחבר'ה התעשתו אחרי הפיגור. שניים מבין שלושת השערים שהבקענו היו שערים של שחקנים שעשו מה שעשו בזכות הרצון הגדול להראות מה הם יודעים. לירן רוטמן עשה פעולה מדהימה שכולה נחישות ואני גאה בו על כך. זה נכון שהיו לנו בעיות בשבועות האחרונים. חלק מזה נובע מהעובדה ששיחקנו בכל המפעלים והיו לנו משחקים קשים נגד קבוצות כמו באר שבע ומכבי תל אביב, אבל השחקנים עשו את המקסימום גם כשהלך פחות טוב".

מוחמד כליבאת מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
זכה למחמאות. כליבאת/קובי אליהו

אחד הנושאים שעלו בשבוע האחרון קשור לאפשרות שרן בן שמעון, לו חוזה עד לסיום העונה, ייאלץ להיפרד בסוף השנה אם ייבחר לאמן את הנבחרת. זוארץ התייחס לאפשרות הזו, ואמר: "הנושא הזה לא עומד כרגע על סדר היום, אבל אם בנבחרת יציעו לו את התפקיד, אנחנו נאחל לו את כל ההצלחה שבעולם כי הנבחרת קודמת לכל. רן מאמן מצוין, יסודי, צעיר ונמרץ שרוצה להצליח. אני לא מחליט אם ימנו אותו למאמן הנבחרת או לא, אבל הוא מתאים. אם זה יקרה, ניתן לו את ברכת הדרך ונאחל לו את כל ההצלחה שאפשר".

שניים מהשחקנים שזכו למחמאות על התפקוד שלהם היו מוחמד כליבאת והשוער צחי גיגי. כליבאת אמנם לא זכה להימנות בין שחקני ההרכב בשבועות האחרונים, אבל הקרדיט שהוא קיבל מבן שמעון הספיק לו כדי לבשל את השער הראשון לחגי גולדנברג ולכבוש את השני אחרי טעות של מהדי זועבי. "בכל הזמן הזה שכליבאת התנדנד בין הרכב לספסל, לא שמעו ממנו מילת ביקורת", אמר אחד השחקנים. "בטוח שהוא השאיר הרבה חומר למחשבה למאמן". גיגי, שפתח בשער כמו במשחק הגביע נגד באר שבע, הציג משחק טוב. "הוא הראה שגם כשהוא לא משחק באופן סדיר, ניתן לסמוך עליו", אמרו במועדון.

צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
הופעה יציבה. גיגי/קובי אליהו

כליבאת עצמו אמר בסיום המשחק: "אין שמח ממני כי עשינו ניצחון גדול. זה תואר ראשון שלי אחרי שבשנה שעברה הפסדתי בגמר עם מכבי חיפה. אני שמח על זה ומקווה שזה לא התואר האחרון. זה כיף אדיר. פעם ראשונה שאני מרגיש את החוויה הזו, השחקנים לא יודעים את נפשם מרוב שמחה. עברנו תקופה קשה והייתה פה שמחה שהתפרצה החוצה. יש לנו את היום הזה לשמוח, אבל בשבת כבר מחכה לנו מכבי חיפה. כולם ראו שבאנו עם רצון גדול וזה מה שאפיין את המשחק שלנו. אני מודה לכל שחקן על ההשקעה והמאמץ האדיר שהם נתנו".

לקראת סגירת חלון ההעברות, בקבוצה מנסים לבצע מהלך של הרגע האחרון בניסיון להחזיר את לידור כהן לקבוצה. השחקן הביע נכונות להצטרף, אבל אלי טביב לא מסכים לשחררו נכון לעכשיו. מור שקד, שלא זכה כמעט להזדמנויות, צפוי לעבור להפועל קטמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully