וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לגבי עסקת גילי ורמוט למכבי חיפה, טואטחה לא צפוי לעזוב

3.2.2016 / 7:55

למרות הסיכום בין המועדונים, גולדהאר לא נתן את אישורו והעסקה נתקעה. גורם: "נחכה עד הצהריים". מסתמן שהמגן השמאלי יעזוב רק בקיץ. רומאריו פירס צפוי לחתום, משומר להפועל תל אביב?

one

בווידאו: מכבי חיפה והפועל עכו נפרדות ב-1:1

חשש לגבי עסקת גילי ורמוט למכבי חיפה. למרות אישור המתווה אתמול (שלישי), מיטש גולדהאר, שהיה אמור לאשר את העסקה בבוקר, לא מאשר נכון לעכשיו את מעברו של השחקן. בחיפה לא בטוחים שהשחקן יעבור, אלא אם כן גולדהאר יודיע להם הבוקר שהוא מאשר את העסקה. מקורב לעסקה אמר: "מכבי חיפה ומכבי תל אביב כבר לחצו ידיים. היה סיכום בין שחר לגולדהאר, אנחנו מחכים ואם לא יהיה אישור עד הצהריים, נרד מוורמוט.

בנושא אחר, אלא אם יקרה שינוי מפתיע של הרגע האחרון, נראה כי מגן מכבי חיפה טאלב טואטחה לא יעבור למכבי תל אביב. ג'ורדי קרויף ומרטין ביין נפגשו עם יעקב שחר ועוזי מור והציעו 700 אלף יורו על השחקן, אך נראה שהמטרה של נציגי השחקן היא להוציא אותו לאירופה בקיץ. אם כך תסתיים סאגת טואטחה היום, נראה כי רוני לוי, שההחלטה נתונה לשיקוליו, יחזיר אותו לסגל.

בחיפה סיפרו אתמול (שלישי) כי מכבי תל אביב הציעה חוזה עתק לשחקן, גבוה בעשרות אחוזים משכרו המשודרג כיום. יחד עם זאת, בחיפה מעריכים שיוכל להרוויח יותר בקבוצה בחו"ל בקיץ ומתכוונים לעשות הכל כדי למכור אותו. "טאלב לא יהיה כאן בעונה הבאה. סביר להניח שיימכר", אמרו אתמול במועדון.

היום אמורה חיפה להשלים את מעברו של רומאריו פירס נתניה תקבל כ-330 אלף שקל בלבד מאחר והשחקן מסיים חוזה בקיץ. בחיפה הבהירו לשחקן כי אם יקרה משהו יוצא דופן לפני מעמד החתימה, עליו לראות את הסיכום כבטל, אך במועדון העריכו שסיכוי נמוך שזר אחר ינחת היום.

מי שעשוי לעזוב היום הוא המגן הימני אייל משומר, בו הפועל תל אביב הביעה עניין. למשומר חוזה לעונה נוספת והפועל תל אביב תנסה לרכוש אותו או לשאול אותו עם אופציית רכישה. אם הוא יישאר בחיפה בסופו של דבר, הוא עשוי לחזור לסגל של רוני לוי.

שמעון אבוחצירה יישאר במדים הירוקים עד סוף העונה, אך במועדון עדיין לא קיבלו החלטה להחזירו לפעילות.

שחקן מכבי תל אביב, דור מיכה, מול שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. ברני ארדוב
נשאר ירוק, בינתיים. טואטחה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully