וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תפנה שוב למכבי תל אביב בניסיון לשאול את עדן בן בסט

2.2.2016 / 21:14

בקבוצה רצו את דובב גבאי אך הבינו שאינו מתלהב להגיע. האדומים יפנו לאלופה בניסיון אחרון להחתים לחצי עונה את בן בסט. במועדון מצפים מכץ לפתור את סוגיית גבאי לפני שיעזוב את הארץ

one

הפועל חיפה מתכוננת ליום האחרון של חלון ההעברות מחר (רביעי) ומעוניינת להתחזק בשחקן בחלק הקדמי. כידוע, בחיפה רוצים כבר תקופה ארוכה את דובב גבאי מבית"ר ירושלים, אלא שהיום קיבלו אנשי המועדון מסרים שהגיעו מכיוונו של גבאי שהוא לא שש להגיע לקבוצה.

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול דודו גורש שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יחזור להפועל חיפה? בן בסט/ברני ארדוב

בחיפה רוצים מאוד שגבאי יגיע, אך לא אופטימיים לגבי האפשרות שזה יקרה ומקווים שמחר יתפתחו הדברים לכיוונים חיוביים והוא יגיע. במקביל לכך, האדומים יפנו מחר שוב לראשי מכבי תל אביב ויבקשו מהם לשחרר בהשאלה את עדן בן בסט. לפי גורמים בחיפה. החלוץ דווקא מעוניין להגיע, אך ראשי האלופה מסרבים בשלב זה לשחררו. עם זאת, בחיפה יפנו פעם נוספת מחר ויקוו שברגע האחרון יצליחו להביא את השחקן, ששיחק כבר בקבוצה והיה אחד משחקניה הטובים בשנים האחרונות.

בעניין אחר, כידוע הבעלים יואב כץ והמנכ"ל אפרים גבאי נפגשו אך לא הגיעו להסכמה על החזרתו של המנכ"ל. גבאי שמע מכץ שהוא מעוניין להחזירו בתפקיד אחר, דבר בו גבאי אינו מעוניין. בקבוצה אמרו שהם מקווים שהבעלים, שעוזב בשבוע הבא את הארץ, יפתור את הסוגייה עוד לפני שיחזור לארצות הברית. "צריך כבר לשים סוף לכל הסוגייה הזו", אמר גורם המקורב לכץ, "יואב יודע את זה, אבל אף אחד לא יתפלא אם הוא יחליט לחזור לוושינגטון כשההשעייה והסטטוס הנוכחי ממשיכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully