וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ בפודקאסט "הפודיום": "אף מאמן לא נכשל אצלי"

"בנין גאון כדורגל", "חבל על מה שקרה לעטר", "סטיגמת הקמצן טובה לי", "מאמין בפלייאוף עליון". בעלי הפועל חיפה הגיע לפודקאסט "הפודיום" של וואלה! ספורט, וסיפר על מחאת האוהדים, למה לא הצטרף להפועל תל אביב ועל השיר שהשאיר אותו בליגה

מערכת וואלה!

בעלי הפועל חיפה יואב כץ הגיע לפודקאסט של אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה, "הפודיום" (שעולה בוואלה! ספורט ובאפליקציות - סאונדקלאוד, אנדרואיד, אייטונס), ודיבר שעה על הקבוצה שלו, וגם עליו.

ציטוטים נבחרים

על האפשרות שעדן בן בסט יגיע לקבוצה (להאזנה — 04:10 בפודקאסט):

"הסיכויים נמוכים מ-50%. הוא זרח פה, בשום קבוצה הוא לא התפתח כמו בהפועל חיפה, האישיות שלו מתאימה לנו. יש רצון עז שלו לחזור, אבל זה לא תלוי רק בו".

על האלמוניות שלו, ועל כך שאין לו אפילו ערך בוויקיפדיה (06:50):

"אני שמח שאין עליי ערך. הסינים אומרים: כשיודעים עליך יותר מדי דברים, אתה יכול להיות קורבן לסחיטה או לחטיפה. מה שפחות יודעים, יותר בריא".

על סטיגמת הקמצן (10:50):

"זה טוב יותר ככה. כשהסטיגמה הזו תשתנה, הצרות שלי יגדלו. אנשים יותר חכמים ועשירים ממני מתנהגים כך. זה מנגנון הגנה. תשאירו את הסטיגמה, זה נהדר".

על הסיבה שהעסיק שוב את טל בנין, והפרשה עם אפרים גבאי (13:50):

"טל בנין הוא מאמן מאוד מוכשר. העבודה שלנו היתה מאוד פרודוקטיבית. בסוף העונה הקודמת, בניגוד לדעות אחרות, חשבתי שכן צריך להחתים אותו והחתמתי. הוא התחיל יפה, אבל כדורגל, בסופו של יום, הוא במבחן התוצאה. ומבחן התוצאה לא היה סימפתי אז היינו צריכים להיפרד. אבל להפך - אין לי שום דבר רע להגיד עליו. הוא גאון כדורגל…

"הפיטורים היו מקצועיים לחלוטין. הפסדנו וירדנו מתחת לקו האדום - מבחן התוצאה. זו לא היתה השעיה, רק חופשה. רצינו לקחת פסק זמן ולראות מה המהלך הכי טוב שנוכל לעשות… הוא אולי מאיים לתבוע, אבל לא תובע… אני תמיד מסיים ביחסים טובים, אין מניעה שהוא ישוב אלינו בעתיד. הריב בינו לבין גבאי היה חריג, זה נגד האני מאמין שלו, היה מגע פיזי ביניהם. לא עשיתי להם משפט שדה, וזה לא משנה 'מי אשם'. צריך שניים לטנגו… מול אפרים גבאי אנחנו בודקים את האפשרות לעשות רהאורגניזציה ולהעביר אותו לתפקיד אחר, אבל עדיין לא החלטנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, עם המאמן טל בנין. יוסי ציפקיס
בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, עם המאמן טל בנין/יוסי ציפקיס

על דרך קבלת ההחלטות (22:00):

"אני מתייעץ עם הרבה אנשים במועדון, גם עם שחקנים. הם רואים יותר ממה שאני רואה. הייתי ברמות הגבוהות כספורטאי, וקל להם להתחבר אליי".


על המאמנים שעבדו אצלו (28:30):

"ראובן עטר אדם ברמה גבוהה מאוד, נשארנו בקשר טוב. חבל על מה שקרה לו גם העונה, הוא בן אדם שתענוג לדבר איתו. אני בטוח שהוא יחזור בחזרה, הוא בן אדם חכם. הוא יחזור. אף על פי שיש המון תחרות במקצוע הזה. הביקוש והעצה זה מדהים - שהשונאים שלי ילכו למקצוע הזה. הוא תובעני וקשה. בשנה שעברה 10 קבוצות החליפו מאמנים, העונה גם התחלפו הרבה… המאמן עם ההישגים הכי טובים שהיה אצלי היה ניצן שירזי, הוא היה אדם משכמו ומעלה, לא רואים אישיות כמותו בכדורגל. אני לא רואה מישהו שנכשל אצלנו. קשה לתקוע יתד בימינו, עם הקהל והתקשורת".

על הפועל תל אביב והפלירטוטים איתה (30:30):

"היום יש לחץ מאוד חזק מהתקשורת, מהקהל, תראה את הפועל תל אביב. למעשה, הקהל והמדיה כל כך מעורבים ולא בהכרח זה גורם לדברים טובים להפועל תל אביב… זה לא שכמעט קניתי את הקבוצה, זה הרבה פחות מ-50%, הרבה פחות. זה עמד שדיברו איתי ואני הקשבתי, ובאמת, אנשים מאוד נחמדים, אבל אני לא חושב שזה היה מתאים. אני חושב שמי שמתאים להפועל זה בראש ובראשונה מישהו שיצטרך ויודע להתמודד עם הקהל. יש קהל מאוד טוב להפועל אבל קהל מאוד תובעני, ומאוד מתוחכם גם. צריכים מישהו שיידע להתמודד עם הקהל הזה".

על הבעיות מול הקהל (35:00):

"החלק מהקהל שפרש עבד בהפועל חיפה ופוטר, ועשה את מה שעשה [הקמת קבוצת הפועל רובי] מתוך שנאה, לא מתוך מאהבה, וזה לא יכול לעבוד. ישבתי עם חלקם, בא אליי ילד אחד ואמר לי 'נזרוק אותך, אני מאיים עליך'. אמרתי שאני מסיים את הפגישה לאור ההתנהגות הזאת. האוהדים שלנו שכועסים חיים בחלום רטוב. אין היום הסתדרות, העירייה לא רק לא נותנת לנו שקל, רק לוקחת מאיתנו. בפלייאוף העליון יש קבוצות עם תקציבי ענק או כאלה שנהנות מכספי עירייה. במקום שיגידו תודה, האוהדים משתמשים באלימות. אנחנו לא בינוניים, זה ריאליזם. אי אפשר לחיות על העבר.

… אומרים שבלעדיי לא הייתה הפועל חיפה. אני לא חושב שזה נכון, היא הייתה בליגה השלישית או הרביעית, אם הייתה. תן לי הצעה לרכישה, ואחתום כאן ועכשיו. אם אתם רוצים בעצמכם, נמכר, זה המועדון שלכם, תעשו מה שאתם רוצים".

סילבסטר סטאלון. AP
סילבסטר סטאלון/AP

על השיר שהשאיר את הקבוצה שלו בליגה (47:30):

"באיחור רב ראיתי את הסדרה של רוקי. ומאוד השפיע עליי איך שהוא אומר לו - אפולו קריד לרוקי בלבואה: 'אתה צריך את האיי אופ דה טייגר'. וזה מה שהרגשתי שחסר אצלנו בקבוצה. שלא היה להם את זה. אז הקשבתי לשיר. הקשבתי לזה עוד פעם, והקשבתי עוד פעם, ואמרתי, זהו: אנחנו לוקחים את השיר הזה ומנגנים בחדר ההלבשה, כל עשר דקות-רבע שעה. ואנחנו שמים את זה על המסך, לפני שאנחנו עולים למגרש. זה עזר…

"קפצו עלי אנשים שבדרך כלל קופצים על המאמן, ואמרו 'נשארנו בליגה בגללך'. אני מעדיף לא להיות במאבקי הישרדות, אבל נצטרך להילחם. אנחנו לא נרד ליגה השנה, יש לי עדיין תקוות לפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully