וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אראל שוחרר מחימנסטיק הספרדית, מועמד להפועל חיפה

2.2.2016 / 12:43

הקשר שותף העונה בארבעה משחקי ליגה בלבד, כולם כמחליף. הצדדים הגיעו לסיכום על התרת חוזהו והוא יוכל לחתום בקבוצה אחרת ללא תמורה. יואב כץ: "הוא הוצע לנו, עדיין שוקלים את זה"

גל אראל שחקן הפועל פתח תקוה מול דיוגו קאצ'ובה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
בדרך להפועל חיפה? אראל/ברני ארדוב

גל אראל שוחרר מחימנסטיק והפך לשחקן חופשי. הקשר בן ה-26 הצטרף לקבוצה הקטלאנית בקיץ האחרון, אבל לא הצליח להפוך לשחקן מרכזי בקבוצה. הוא שותף כמחליף בארבעה משחקי ליגה שבמהלכם צבר 68 דקות בלבד, ופתח בשני משחקי גביע נוספים. בשמונת המשחקים האחרונים בליגה הוא אף לא נכלל בסגל. ביממה האחרונה התנהלו מגעים בין נציגיו של אראל להפועל חיפה, אחרי שהשחקן הוצע לאדומים. יואב כץ אמר לוואלה! ספורט: "הוא מועמד, אנחנו עדיין שוקלים את זה".

הקשר עצמו אמר: "הגעתי להבנות עם חימנסטיק בנוגע לשחרור. אני מנהל שיחות עם מספר קבוצות, אך כרגע אין לי הצעה רצינית".

אראל, שגדל בהפועל חיפה ושיחק בהמשך בהפועל באר שבע והפועל פתח תקוה, הוא כעת שחקן חופשי אחרי שהגיע לסיכום על התרת חוזהו. העובדה הזו אמורה להקל עליו למצוא קבוצה חדשה, אבל הוא יצטרך לעשות זאת במהרה.

המאמן ויסנטה מורנו דווקא התרשם מאראל כשזה נבחן בקבוצה, אבל אחרי שהעונה החלה, הישראלי כאמור נדחק לקצה הרוטציה. חימנסטיק חווה עונה לא רעה והיא מדורגת במקום השישי בליגת המשנה, וכששחקנים אחרים נכנסו לכושר טוב, אראל עוד יותר התקשה לקבל דקות משחק.

  • עוד באותו נושא:
  • גל אראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully