וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההנהלה והצוות החליטו שאשב ביציע. עוד אחזור מהדלת הראשית"

1.2.2016 / 20:40

אחרי שעזב את הפועל באר שבע, רועי גורדנה פותח הכול בראיון ראשון. ברק בכר, רן בן שמעון, הזרים והשמועות על גורמים חיצוניים שטרפדו: "הביטחון נפגע, הייתי חייב ללכת. גם עכשיו יש לי מקום בסגל"

one

ביום שישי הגיע רועי גורדנה לבאר שבע בפעם האחרונה כדי לארוז. החברים הגיעו בזה אחר זה כדי לומר לו שלום לפני שהוא עוזב את הקבוצה בה בילה שנה וחצי מהקריירה שלו, ושאליה הוא עדיין רוצה לחזור בעונה הבאה. הפרידה לא הייתה קלה, גם המבטים ברגע שבו עזב את האימון בווסרמיל היו מעט עצובים. לא כך גורדנה רצה לסיים את דרכו בהפועל באר שבע, אבל הוא עדיין מאמין שיחזור לכאן יום אחד, ויהיה שחקן משמעותי בסגל. הפצע, מספרים חבריו, עדיין פתוח. וזה אולי בדיוק הזמן לראיון בלעדי ראשון עם הקשר, שהלך לפרוח במקום אחר.

שבעה שערים ובישולים היו לו בעונה שעברה. העונה עם שער אחד בגביע הטוטו ומאמן שכמעט לא סופר אותו, הוא נאלץ לקרוא בתקשורת במהלך השבועות האחרונים שהוא עתיד לסיים את דרכו בקבוצה. בהתחלה הלב לא נתן לו ללכת והאמונה התחזקה כשבמסיבת העיתונאים אחרי המשחק מול מכבי חיפה הצהיר בכר שגורדנה יסיים את העונה בקבוצה. כמה ימים אחרי, וגורדנה אכן בחוץ, מחפש להתחיל דף חדש אצל המאמן שכל כך אהב אותו בהפועל תל אביב – רן בן שמעון.

רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע ביציע. ברני ארדוב
הגיע עד ליציע. גורדנה/ברני ארדוב

"ברגע שרן נכנס לתמונה זה היה הרבה יותר קל. ידעתי שזה מה שאני רוצה, מכבי פתח תקוה", מספר גורדנה לראשונה מאז עזב את הפועל באר שבע. "הייתה כימייה מאוד טובה בנינו, רן אמר לי שהיו שמחים אם אגיע למכבי פתח תקוה, וזהו. ברגע הוא צלצל, היה לי רצון גדול לעבוד איתו. היינו יחד בהפועל תל אביב, הייתה לי עונה מצוינת עד הפציעה בשרירי בטן. הוא עזר לי בנושאים אישיים מעבר לכדורגל. עכשיו נשאר לי להוכיח לו על המגרש".

את ההחלטה של בכר לשלוח אותו ליציע זמן קצר אחרי מסיבת העיתונאים ההיא הוא מסרב לשכוח. על השאלה מה הוביל אותו למצב הזה, משחקן הרכב עם מספרים נאים לשחקן שיושב ביציע, הוא צריך לחשוב לפני שהוא עונה. "בעונה שעברה הרגשתי טוב, הייתי שותף מלא לכל המשחקים. כשלא פתחתי אלישע היה מעלה אותי מהספסל. גם אצל ברק פתחתי טוב, הייתי מעורב ושיחקתי די הרבה. אבל אז ברק והצוות החליטו שארד לספסל, ומשם ליציע. אני מכבד את מה שהחליטו, אולי צריך לשאול אותם מה הסיבות. אני לא חושב שהשחקנים שמתחרים איתי יותר טובים ממני. יש לי מקום בהפועל באר שבע, אני שחקן די טוב שמתאים לסגל. אבל הפועל באר שבע קיבלה החלטה והפנים ליעד חדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל באר שבע, רועי גורדנה. ברני ארדוב
"מקצועית לא הייתה בעיה". גורדנה/ברני ארדוב

לפני שנגיע אליו, נעבור לספת הפסיכולוג. כי בטח היו רגעים שהביטחון נפגע.

"מקצועית, לא הייתה בעיה. יש נתונים שמתקבלים באימונים, והם מראים שמבחינת אימונים וקצב וריצה אני נמצא ברמה הכי גבוהה בקבוצה. השתדלתי לתת מאה אחוז גם כשפחות הולך, אבל כן, נפגע לי הביטחון בבאר שבע מזה שלא שיחקתי. כששחקן לא משחק הביטחון נפגע כי הפעולות פחות טובות והוא נראה יותר מהוסס. וזה מה שקרה. פתאום אתה פחות טוב, והכול ביחד מצטבר. זה לעולם לא הגיע למחשבה שאני שחקן פחות טוב, אבל כששחקן יושב על הספסל הרבה זמן, לקבל הזדמנות מ'אפס למאה', זה קצת קשה. זה לעולם לא יהיה אותו שחקן ששיחק ברציפות כמו בעונה שעברה. אני תמיד אומר שבתור שחקן אם יש לך תחרות טובה והוגנת, זה עושה לשחקנים רק טוב".

אז למה לא רצית להישאר?

"כי לשבת ביציע לא נראה לי כזה חכם מבחינתי. מההנהלה ועד הצוות, כולם קיבלו החלטה שאשב ביציע. מבחינת הקריירה, הבנתי שאני חייב ללכת ולהמשיך לצבור דקות בגיל 25".

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"אם תפנה - אחתום לחמש שנים". ברקת/ברני ארדוב

ומה יקרה בעונה הבאה? הדעה של בכר תשתנה לגביך? לא בטוח שכדאי לך לחזור.

"יש לי חוזה וגם עכשיו אני אומר: אם אלונה ברקת תפנה אליי, אחתום בהפועל באר שבע לעוד חמש שנים. זה מועדון בריא, שרוצה להתקדם. יש שם שחקנים מדהימים וקהל הכי טוב בארץ היום. לא רואה שחקן שלא ירצה להגיע. אם יש מישהו כזה, שיגיד לי. אם אני חוזר? איזו שאלה".

זה מפתיע בהתייחס לעובדה שעלית ליציע.

"עוד ארבעה חודשים אני שם. גם עם הסגל הנוכחי. אני מאוד מפרגן להם, אבל אני חוזר. יש לי מקום בסגל, היו חלקים גדולים שגם שיחקתי, יש לאנשים זכרון קצר. כששיחקתי מול עירוני קרית שמונה והפועל רעננה בתחילת העונה, הייתי טוב. יש לי מקום שם".

היו כל מיני שמועות, לגבי אנשים מבחוץ, בעניין העזיבה שלך.

אתה מרגיש שיש אנשים שלא רצו אותך בהפועל באר שבע?
"אני לא נמצא שם, אז מן הסתם, היו כאלה שלא רצו אותי. לא ארחיב מעבר לזה".

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. ברני ארדוב
רצה אותו מאוד. בן שמעון/ברני ארדוב

הפועל באר שבע תזכה באליפות?

"אני חושב שבאר שבע זו קבוצה עם סגל מהטובים שהיו פה, לפחות בעיניי. השחקנים הזרים בבאר שבע זה משהו מדהים. פגעו בול בכל הזרים. הקבוצה מאוד עוצמתית, עוצמה ברמות אחרות".

ומהצד השני של המתרס, חייב התייחסות להפועל תל אביב. אתה רואה אותה מהצד מתרסקת. מה זה עושה לך?

"כואב לי שהם לא מצליחים. הלוואי שתהיה שם הצלחה גדולה. הפועל תל אביב זה מועדון גדול שנתן לי את הבמה הראשונית כדי להתקדם. הלוואי שאנשים שמשקיעים שם כסף שעות ועבודה קשה, ומשקיעים, יראו הצלחות כבר".

הפרידה ביום שישי הייתה קשה?

"היה קצת מבאס, קצת מצער. בכל זאת, התחברתי למקום. זה מעבר שלם עכשיו. לעבור דירה עם משפחה וילדה קטנה, קשה להתנתק מהמקום. אני אופטימי, וחושב שאחזור אחרי חצי עונה טובה עם מכבי פתח תקוה. אחזור לבאר שבע מהדלת הראשית. יש בעיר הזאת אנשים חמים. השחקנים הפכו להיות משפחה. היה לי עצוב לעזוב את חדר ההלבשה הזה. חלק מהשחקנים היו קרובים אליי מאוד. מאמין שהם הרגישו כמוני. עצוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully