וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "יש אפשרות שנזמן את שון ג'יימס לאימונים שלנו"

1.2.2016 / 14:51

האם הסנטר בדרך לקאמבק? מאמן מכבי תל אביב התייחס לאפשרות שהשחקן, שנכח בהיכל בניצחון על ראשון לציון, יחזור לקבוצה: "אני שוקל את המועמדות שלו, יש לו כבוד ממני ומהארגון"

one

בווידאו: תקציר הניצחון אמש של מכבי ת"א על ראשון לציון

מכבי תל אביב יצאה היום (שני) לסלובניה לקראת משחק היורוקאפ מול אולימפיה לובליאנה. הצהובים, שספגו שני הפסדים רצופים במפעל מול קאזאן הרוסית, רוצים לחזור למסלול הניצחונות מול הקבוצה עליה גברו די בקלות בפתיחת הקמפיין.

שון ג'יימס שחקן כדורסל. ברני ארדוב
יחזור למכבי? ג'יימס אתמול בהיכל/ברני ארדוב

המאמן ז'אן טבק אמר בשדה התעופה: "אני מצפה מהקבוצה שלי להפנים את מה שאנחנו עושים באימונים ולעשות מה שצריך. ככל שנתאמן עם סגל השחקנים המחודש שלנו אני מאמין שנוכל להשיג זאת. ברגע שהשחקנים הפוצעים יתאוששו זה גם יעזור לנו.

על סדריק סימונס, הסנטר אמריקאי שהצטרף לקבוצה לתקופת מבחנים של שבועיים, אמר המאמן: "אני מצפה ממנו למלא את התפקיד שמצופה מכל שחקן גבוה, לכל שחקן יש הגדרה ברורה לתפקיד שלו, אין לשחקנים על כך תהיות, הכל ברור. השאלה היחידה היא האם הוא יכול ללמוד אתהתפקיד שלו בקבוצה במהירות, והאם הוא יכול להתמודד עם האימונים והמשחקים שלנו מבחינה פיזית.

לגבי שון ג'יימס, שנמצא בישראל והגיע להיכל אמש, אמר טבק: "יש אפשרות שנזמן את שון ג'יימס לאימונים שלנו. אני לא שולל את זה. אני שוקל את המועמדות שלו, כמו כל שחקן גבוה שנמצא בשוק. יש לו כבוד ממני ממני ומהארגון של מכבי, כי הוא תרם למכבי ושימש כקפטן המועדון. נשמח לעזור לו בכל דבר, אבל כשחקן הוא מועמד כמו כל אחד".

טבק אינו מרוצה מההגנה של הקבוצה. המאמן הסביר: "לא תמיד אבל המון פעמים , כמות הנקודות שאתה סופג קשורה להגנה שאתה מציג, זה היה המקרה מול ראשון לציון אתמול , ואנחנו חייבים לשנות את זה, זה קשור למנטליות שאנחנו מציגים וזה דבר שחייב להשתנות. זה לא קל כי רוב השחקנים אצלנו הם בעלי אורנטציה התקפית, לכן הבאנו לקבוצה מספר שחקנים שאמורים להביא לנו מימד חדש בהגנה".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully