וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "מרגישים משהו באוויר". עודד אלקיים: "אנחנו לא פייבוריטים"

1.2.2016 / 16:00

מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה מתכוננות לגמר גביע הטוטו (שלישי, 19:25, ספורט 5), מאמן המלאבסים דיבר על פריצה: "רצינו לקצר הליכים איתו". חסארמה: "אירוע חשוב". מונונגה: "עירוני קרית שמונה פייבוריטית ברורה"

    מכבי פתח תקוה או עירוני קרית שמונה? שתי הקבוצות ייפגשו מחר (שלישי, 19:25, ספורט 5) בגמר גביע הטוטו וייאבקו על התואר הראשון של העונה. הקבוצה של רן בן שמעון תגיע למשחק אחרי חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות ותקווה להתאושש במשחק על התואר, במטרה להניף את גביע הטוטו בפעם הרביעית בתולדותיה והראשונה מאז 2003/04. מנגד, סלאח חסארמה יחפש תואר ראשון כמאמן וגביע טוטו שלישי לקריה, שהניפה פעמיים ברציפות (2010/11 ו-2011/12). שני המאמנים ושניים משחקניהם לקחו חלק במסיבת עיתונאים לכבוד המאורע. אגב, הזוכה תגרוף לכיסה כשלושה מיליון שקלים בעוד שהקבוצה שתפסיד תקבל כמיליון שקלים.

    רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
    מחכה למשחק. בן שמעון/קובי אליהו

    לקראת המשחק נגד קרית שמונה, נראה שבן שמעון מתכנן לפתוח עם הרכש הטרי, רועי גורדנה, שיקבל הזדמנות ראשונה להראות את יכולותיו. בן שמעון מתכנן לא מעט שינויים אחרי ההפסד הכואב לרעננה, כאשר חגי גולדנברג יתפוס את מקומו של דור אלו בעמדת המגן הימני. נאור פסר ישוב לעמדת המגן השמאלי במקומו של דודי טוויטו. בנוסף, גידי קאניוק שהיה מוצהב נגד רעננה, יחזור להרכב וישתף פעולה עם אייטור מונרוי. מוחמד כליבאת ועידן שמש ישתפו פעולה בחלק הקדמי, מה שישלח את דור חוגי וג'ו מונונגה לספסל.

    sheen-shitof

    תוצאות מהיום ה-1

    הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

    בשיתוף נומייר פלוס
    עודד אלקיים עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
    לא פייבוריטים. אלקיים/קובי אליהו

    "במקום לשקוע בהפסד הליגה, אנחנו חשים משהו באוויר, זה נקרא גמר גביע הטוטו", ציין רן בן שמעון. "עברנו בית קשה עם מכבי תל אביב, עברנו גם את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, ואם הגענו עד לפה אנחנו רוצים גם לזכות בגביע. עבור הקבוצות שיתמודדו בגמר מדובר באירוע מרגש. כרגע, אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה מבחינת תוצאות. רועי גורדנה יהיה בסגל, וכנראה גם ישחק. מדובר ברכש מצוין".

    המאמן התייחס לראדה פריצה: "רצינו לקצר הליכים איתו, אבל הוא קיבל מכה בעצב. מדובר במכה שכואבת לו ומעציבה אותנו. בשני האימונים שעשה, ראיתי שמדובר ברמה אחרת. אני מקווה שהוא יעזור לנו בהמשך".

    "אנחנו נמצאים במומנטום מצוין", אמר ג'ו מונונגה. "אנחנו מוכנים היטב ויודעים שעירוני קרית שמונה פייבוריטית מולנו. אנחנו נגיע כאנדרדוג, אבל מכבי פתח תקוה קבוצה רעבה, בן שמעון יודע איך לזכות בתארים.

    סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
    יש התרגשות. חסארמה/יוסי ציפקיס

    "אירוע חשוב מאוד עבורנו", אמר סלאח חסארמה. "נגיע מוכנים למשחק, ואני מקווה שגם נצליח לסיים עם זכייה בסופו של דבר. כל תואר עוזר לביטחון של השחקנים. יש לנו הרבה חבר'ה בסגל שיהיו בפעם הראשונה במעמד גמר גביע, וזה מרגש, גם מבחינתם".

    עודד אלקיים הוסיף: "לעירוני קרית שמונה יש מסורת בגביע הטוטו. במועדון מבהירים לשחקנים מדי עונה שמפעל גביע הטוטו הינו מפעל חשוב. אנחנו יודעים שיש כאלו שמזלזלים במפעל הזה קצת, אבל כאן זה לא ככה. לא סתם הגענו לגמר, גילינו אופי ויציבות במפעל, ואני מקווה שנחזיר את הגביע לצפון. לא מסכים שאנחנו פייבוריטים במשחק, חושב שיהיה מפגש שקול מאוד".

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully