וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קלווין ג'ונסון הודיע לדטרויט ולמשפחתו שהוא פורש"

1.2.2016 / 11:40

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, "מגהטרון" החליט לתלות את הקסדה בגיל 30. הוא שיחק תשע עונות במדי הליונס ומחזיק בשיא כל הזמנים ליארדים בתפיסה בעונה בודדת. פרובול: ראסל ווילסון ומייקל בנט נבחרו למצטיינים

קלווין ג'ונסון שחקן דטרויט ליונס. Rick Osentoski, AP
הפציעות והרמה של הליונס הכריעו. ג'ונסון/AP, Rick Osentoski

קלווין ג'ונסון פורש. כך דווח הלילה (בין ראשון לשני) בכלי התקשורת בארצות הברית. התופס הנהדר של דטרויט הודיע לראשי הקבוצה, למאמן ג'ים קולדוול ולבני משפחתו כי העונה החולפת הייתה גם האחרונה שלו בליגה.

על פי ESPN, קולדוול המליץ לג'ונסון שלא לקבל החלטה פזיזה מדי ומתוך כבוד למאמן, ג'ונסון הסכים לחשוב שוב על הדברים, אולם נראה כי ההחלטה לא תשתנה.

ג'ונסון בן ה-30 שיחק במדי הליונס בכל תשע העונות שלו בליגה ותפס עד כה 11,619 יארדים. עונת השיא שלו הייתה ב-2012, אז תפס ל-1,964 יארד, שיא כל הזמנים ב-NFL. הוא מוביל את הליונס ביארדים באוויר ובתפיסות (731). אלא שנדמה שהפציעות הרבות, לצד חוסר ההצלחה של הקבוצה, שרשמה רק שני משחקי פלייאוף עם "מגהטרון", הובילו להחלטה.

* הלילה היה גם הפרובול, ובו ראסל ווילסון נבחר ל-MVP לאחר שמסר במחצית הראשונה שלושה טאצ'דאונים בניצחון של "טים אירווין", בניצוחו של מייקל אירווין על "טים רייס" של ג'רי רייס. למצטיין ההגנתי נבחר מייקל בנט, שרשם את הסאק היחיד במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully