וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רועי גורדנה חתם במכבי פתח תקוה עד לסיום העונה

קשרה של הפועל באר שבע הוא הרכש השני של רן בן שמעון אחרי שכל פרטי החוזה נסגרו והוא עובר בהשאלה. דנינו ומלמד ייעדרו מהסגל בגמר גביע הטוטו נגד קרית שמונה, גידי קאניוק יחזור

one

עכשיו זה רשמי: קשרה של הפועל באר שבע, רועי גורדנה, מצטרף למכבי פתח תקוה אחרי שהוא חתם על חוזה עד לסיום העונה. גורדנה, שעל מועמדותו והסיכום עימו פרסמנו לראשונה, יצטרף כבר הערב לחבריו החדשים, צפוי לקיים אימון בכורה ואולי אף להיכלל בסגל לגמר גביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה.

לידיעה על הסיכום של גורדנה במכבי פתח תקוה

לידיעה הראשונית על מועמדותו של גורדנה

ראדה פריצה שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
שוב יתחיל על הספסל? פריצה/מגד גוזני

במכבי פתח תקוה עמלו בימים האחרונים על חיזוק נוסף אחרי ההחתמה של ראדה פריצה, וגורדנה היה המועמד המוביל לחזק את הקישור של רן בן שמעון. תחילה הוא היה אמור לחתום ביום ראשון, אבל רק אתמול בלילה סוכמו סופית הפרטים האחרונים שאפשרו כעת את הצטרפותו.

לקראת גמר גביע הטוטו מכבי פתח תקוה תצטרך להסתדר ללא גיא מלמד, שסוחב פציעה ועדיין לא כשיר, ועומר דנינו שהחמיץ את ההתמודדות בשבת מול הפועל רעננה ועדיין לא שב לאימונים. מנגד, ראדה פריצה שחזר לסגל ימשיך על אף העובדה שהוא עדיין סובל מכאבים בשריר התאומים ולא מן הנמנע שהוא שוב יחל את המשחק על הספסל. מי שישוב לסגל וכנראה להרכב הוא גידי קאניוק שהחמיץ את המשחק בשבת בגלל כרטיסים צהובים.

מכבי פתח תקוה תוציא הסעות מחר ממתחם האימונים ב-17:15 כאשר עשרה אוטובוסים יסייעו לאוהדים להגיע לאצטדיון בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully