וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה רוצה את שחר הירש או דובב גבאי, בורלא יעבור למכבי נתניה

1.2.2016 / 13:17

הכתומים רוצים לצרף חלוץ ישראלי וינסו להשאיל את חלוצה של מכבי חיפה, כשגם חלוץ בית"ר על הפרק. הקשר שמאוכזב ממעמדו צפוי לעבור לנועלת הטבלה. שחרורו של חסן אבו זייד טרם הגיע

one

בני יהודה מנסה לעשות מהלכים אחרונים לפני סגירת חלון ההעברות, והיא נחושה לצרף חלוץ ישראלי שיעבה את החלק הקדמי. מי שנמצא על הפרק הוא חלוצה של מכבי חיפה, שחר הירש. אמנם לפני כשבועיים החליטה חיפה שלא לשחרר את השחקן להפועל רעננה, אבל הכתומים מגלים בהירש התעניינות וינסו לקדם מהלך לצירופו ברגע האחרון.

שחקן נוסף שעומד על הפרק ועשוי להצטרף לקבוצה הוא דובב גבאי, חלוצה של בית"ר ירושלים. גבאי בן ה-28, רשם העונה 11 הופעות בהרכב של הקבוצה מהבירה שבהן הוא כבש שני שערים.

מי שצפוי לעזוב את הקבוצה ממש בקרוב הוא אביעד בורלא שיושאל למכבי נתניה עד לתום העונה, ובסיומה ישוב ללבוש כתום. בורלא לא זכה להזדמנויות רבות מאז שיוסי מזרחי מונה למאמן הקבוצה, והוא צפוי לזכות בקרדיט מחודש תחת מנחם קורצקי.

בינתיים אין חדש בגזרת חסן אבו זייד, שטרם קיבל את שחרורו מההתאחדות הרוסית. בבני יהודה קיים לחץ סביב העניין, שכן בני יהודה יכולה לרשום את השחקן רק עד יום רביעי.

שחר הירש שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול דניאל אסקלינג שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עשוי למצוא את עצמו בבני יהודה. שחר הירש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully