וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: "מלחמת ההישרדות האמיתית שלנו מתחילה עכשיו"

הקבוצה רוצה את קהינדה, אך העסקה מתעכבת עד שיימצא מחליף למלול, אותו כפר סבא רוצה בתמורה. סיידר לא ישוחרר, גורם: "אין לנו את הפריבלגיה לשחרר שחקנים נוספים, רוצים יותר מחץ"

one

בהפועל עכו יצאו אתמול ברגשות מעורבים מהמשחק מול מכבי חיפה. מחד, בקבוצה מרוצים שעצרו את רצף שלושת ההפסדים, אך מאידך מאוכזבים מהעובדה שלא הצליחו לנצח את הירוקים שהיו עדיפים על המגרש. "חבל כי יכולנו לנצח", אמר היום גורם בכיר בעכו. "אבל מלחמת ההישרדות האמיתית שלנו מתחילה עכשיו".

עכו תעשה מאמצים גדולים להחתזק עד לסיום חלון העברות. על הפרק: הרצון לראות לנרי קהינדה עובר מהפועל כפר סבא לקבוצה. בעכו יודעים שכדי לקלוט את החלוץ הניגרי, הקבוצה תצטרך לעשות מספר שינויים נוספים. כלומר, הפועל כפר סבא מעוניינת בשלומיק מלול בתמורה לקהינדה, אך בעכו לא ישחררו את המגן עד שלא יימצאו חלופה מתאימה. לעכו הוצע גל שיש, אך אין לקבוצה אפשרות לשלם את הסכומים הגבוהים שהמגן דורש. אם לא יימצא מגן אחר, העסקה עלולה לא לצאת לפועל.

הבאתו של קהינדה גם גרמה אתמול לגורמים מטעם אליאור סיידר להפעיל לחץ על הקבוצה כדי שהיא תשחררו, אך בעכו אין שום כוונה לשחרר את החלוץ: "אנחנו רוצים יותר מחץ בהתקפה", הוסיף אותו בקבוצה. "אין לנו את הפריבלגיה לשחרר שחקנים נוספים כי אנחנו רוצים סגל גדול. סיידר לא ישוחרר עד הקיץ לאף קבוצה אחרת בארץ".

לנרי קהינדה שחקן הפועל כפר סבא מאוכזב. מגד גוזני
יגיע לעכו? קהינדה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully