וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: אוואנס קאנגווה מחוזר בצרפת, ליל ולוריין עוקבות

1.2.2016 / 11:58

החלוץ הזמבי שהבקיע שמונה שערים זוכה להתעניינות, רעננה תוכל לממש את האופציה עליו בסיום העונה. מיחליץ' ישוב לאימונים בהמשך השבוע ואמור להיות כשיר נגד בית"ר ירושלים

one

הפועל רעננה מבינה שלנוכח ההצלחה הגדולה שלה השנה, לא מן הנמנע שבקיץ יזכו מספר שחקנים בולטים בחוזים מפתים מקבוצות אחרות. אחד השחקנים שעשויים להיות ברשימה הזו הוא החלוץ הזמבי, אוואנס קאנגווה, שהגיע בתחילת השנה כמחליפו של אנתוני וואקמה, וכעת בצרפת הולכת וגוברת ההתעניינות כלפיו.

שני מועדונים שכבר גיששו סביב האפשרות לצרף אותו בקיץ הם ליל ולוריין. קאנגווה הספיק להבקיע שמונה שערים, כולל שער בדחיקה בשבת האחרונה נגד מכבי פתח תקוה. לרעננה תהיה אופציה לרכוש אותו בתום העונה, ונכון לעכשיו נראה שרעננה תחליט לממש את האופציה הזו. "עד עכשיו הוא נותן מספרים יפים ואם הוא ימשיך ככה, הוא לא יישאר הרבה זמן ברעננה", החמיאו במועדון.

ברעננה עוקבים אחרי פציעתו של רנה מיחליץ' שהחמיץ את ההתמודדות בשבת בגלל פציעה בירך. מיחליץ' צפוי לשוב לאימונים השבוע ובקבוצה מאמינים שעד המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני הוא יהיה כשיר. לקראת סגירת חלון ההעברות, רעננה בודקת את האפשרות לצרף בהשאלה את קשרה של מכבי תל אביב המשחק בבית"ר רמלה תל אביב, רוסלן ברסקי. במועדון ציינו כי הסיכויים לצרפו כבר עכשיו הם לא גדולים, אך גם אם זה לא יקרה כעת, רעננה תפעל לצרפו בקיץ.

אחרי הניצחון על המלאבסים, הקבוצה יצאה למיני הפוגה עם גיבושון בים המלח. עוד לפני שהשחקנים הגיעו ליעד, הם עצרו לביקור בבית הספר היסודי יובלי הבשור שנמצא בעוטף עזה וקיימו שם משחק ראווה מול הילדים. "אנו מחבקים את האזור ונשלח לפתח קשר עם אוהדים מאזורים שהם מחוץ לרעננה עם המועדון שהולך וגדל מיום ליום", אמרו במועדון. בסיום הביקור הזמינו אנשי רעננה את תלמידי בית הספר להיות אורחיהם במשחק הבית הקרוב נגד בית"ר ירושלים.

ברק בדש שחקן הפועל רעננה. הפועל רעננה, מערכת וואלה! NEWS
ברק בדש שחקן הפועל רעננה/מערכת וואלה! NEWS, הפועל רעננה
חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. הפועל רעננה, מערכת וואלה! NEWS
חיים סילבס מאמן הפועל רעננה/מערכת וואלה! NEWS, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully