וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון פצוע וייעדר כשלושה שבועות, מתן אוחיון יעבור ניתוח

1.2.2016 / 10:05

בבדיקה שנערכה לקשר הפועל באר שבע נמצא כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועה: "מכה קשה לקבוצה". שחקן ההגנה צריך לעבור ניתוח בקע. במועדון טוענים: "ארבייטמן נשאר ויתרום בהמשך העונה"

one

בבדיקת MRI שנערכה לקשר הפועל באר שבע, מאור מליקסון, נמצא כי השחקן סובל מקרע חלקי ברצועה חיצונית לברך. בבאר שבע אמרו הבוקר (שני) כי "הפציעה מחייבת מנוחה תוך טיפולים פיזיותרפיים וטיפול אנטי דלקתי ומעקב צמוד שיקבע את חזרתו למשחק". ההערכות במקרים שכאלה הן שהשחקן יחזור תוך כשלושה שבועות למשחק מלא ועל כן יחמיץ בין שלושה לארבעה משחקי ליגה וכן את המשחק הראשון במסגרת גביע המדינה מול בית"ר תל אביב רמלה.

"אם מליקסון ייעדר, זאת מכה קשה לקבוצה", אמרו בבאר שבע עוד לפני שהתוצאות התפרסמו. ללא אחד הכוכבים שלו, בכר ימשיך להתלבט בין רביעיית הקישור המרכזי שלו – מהראן ראדי, ג'ון אוגו ואובידיו הובאן. עם האחרון קיימים עדיין פערים כספיים והוא מחזיק בהצעה מהפועל תל אביב.

המגן-בלם מתן אוחיון זקוק לניתוח בקע. על פי גורמים במועדון, אוחיון היה אמור לעבור את הניתוח לפני כשבועיים, אולם בעקבות הפציעה של וויליאם סוארס הוחלט לדחות את העניין. כעת בבאר שבע שוקלים מחדש את העניין והוא עשוי לעבור ניתוח שישבית אותו לכמה שבועות. אגב סוארס, הברזילאי עשוי להיכלל בסגל כבר במשחק הקרוב נגד מכבי נתניה.

נכון להבוקר, שלומי ארבייטמן צפוי להישאר בקבוצה. הפועל תל אביב טרם הגישה הצעה רשמית לחלוץ, אבל כבר עתה ברור שארבייטמן לא יסכים לחתום לחצי עונה כפי שרוצה גוטמן, אלא לשנתיים וחצי. בעקבות כך, מוחמד גדיר ירד מהפרק. "שלומי עוד יוכיח את עצמו ויתרום בהמשך העונה", אמרו בבאר שבע על החלוץ.

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול חגי גולדנברג שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
דווקא בתקופה כל כך חשובה. מליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully