וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין מאמינים: מוחמד גדיר יסגור היום ויצטרף לקבוצה

בין החלוץ ללוקרן קיימות הבנות לגבי שחרורו, ובסכנין ינסו לסגור את הפערים האחרונים שיאפשרו את שובו לקדנציה נוספת במועדון. המגן השמאלי וונדרסון יחתום על חוזהו ויצטרף רשמית

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של סכנין על מכבי נתניה

בני סכנין ממשיכה במאמצים לנצל את הימים האחרונים של פתיחת חלון ההעברות כדי לסגור את צירופו של מוחמד גדיר, בו הקבוצה מעוניינת מאוד. מרבית הפרטים בין חלוץ לוקרן לקבוצה נסגרו, אבל עדיין לא סוכמו סופית. למרות זאת, קיימות הבנות בין השחקן לבין קבוצתו הבלגית על כך שהוא יוכל לעבור בהשאלה עד לסיום העונה.

"אנחנו מאמינים שעד הערב זה ייסגר, אם כי צריך להיות זהירים מכיוון שאנחנו יודעים שעלולות לצוץ בעיות", אמרו במועדון. "הכול חייב לקרות הערב כדי שגדיר ינחת מחר, יחתום על החוזה ויעבור בדיקות רפואיות". גדיר היה האופציה המועדפת של הצוות המקצועי, וצירופו יוסיף עומק לחלק ההתקפי של יוסי אבוקסיס.

במקביל, בקבוצה החליטו להחתים את המגן השמאלי הברזילאי וונדרסון, שהותיר באימונים רושם חיובי. התנאים של השחקן סוכמו ובקבוצה מאמינים כי העסקה הזו תושלם ככל הנראה עוד הערב. במקביל, לא מן הנמנע שבשלושת הימים האחרונים של מועד ההעברות תשחרר הקבוצה מספר שחקנים, אך טרם התקבלו החלטות בעניין.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
בסכנין ישמחו לראות אותו חוזר. מוחמד גדיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully