וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "כיף לשחק במקום בו אני מדבר את השפה שלי"

1.2.2016 / 8:10

הרכז הצטיין ב-94:100 של מכבי תל אביב על מכבי ראשון לציון: "יש שינויים, זה כמו לבנות קבוצה חדשה". מילסאפ שערך בכורה: "טוב להרגיש את הליגה הישראלית". טבק לא היה מרוצה מההגנה

one

לאחר שספגה הפסד מול קאזאן הרוסית ביורוקאפ, שבה אמש (ראשון) מכבי תל אביב לנצח כשגברה על מכבי ראשון לציון בתוצאה 94:100. למרות הניצחון, המאמן ז'אן טבק היה רחוק מלהיות שבע רצון בסיום והעיר על ההגנה הרעועה שהציגו השחקנים, תוך שהוא דורש מהם "לשנות את הגישה". היום בצהריים תצא הקבוצה לסלובניה לקראת המשחק מול אולימפיה לובליאנה.

מי שממשיך להציג יכולת חלשה הוא. טיילור רוצ'סטי , שלא פתח בחמישייה, המאמן טבק נשאל לגבי מעמדו של רוצ'סטי והבהיר אתמול כי מבחינתו "אין כזה גארד אחד עדיף על השני, גם גל מקל וגם טיילור חשובים".

גל מקל, שבלט במשחק עם 17 נקודות ו- 12 אסיסטים, אמר: "כיף לשחק עם חברים ולהיות במקום בו אני מדבר את השפה שלי. כולם בקבוצה קיבלו אותי יפה. מכבי היא קבוצה מהרמות הגבוהות ביותר. יש שינויים בסגל ואנחנו צריכים להיות מתואמים ולשחק יחד כמה שיותר מהר, כי זה כמו לבנות קבוצה מחדש".

בריאן רנדל הוסיף: "הגנתית לא עשינו את העבודה כמו שצריך. המשחק והדרך לא צריכים להיות לגבי מי קולע יותר נקודות. היו לנו כבר משחקים מהסוג הזה וזה הימור מי יקלע יותר נקודות. לכן זו לא שיטה נכונה כדי לנצח משחקים. אנחנו צריכים להציג הגנה טובה יותר".

אלייז'ה מילסאפ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"רוצה להיות מתואם עם הקבוצה במהירות כדי לעזור". מילסאפ/ברני ארדוב

מי שערך הופעת בכורה הוא אלייז'ה מילסאפ, שקלע 12 נקודות ב-15 דקות. האמריקאי אמר לוואלה! ספורט: "היה טוב לשחק, להרגיש את הליגה הישראלית. במחצית הראשונה לא הצגתי הגנה טובה, אבל במחצית בחדר ההלבשה חשבתי לעצמי שאני חייב להגביר את הקצב ולהשתפר. זה לא קל להשתלב מהר, אבל אני רוצה להיות מתואם עם הקבוצה במהירות כדי לעזור".

בינתיים הצהובים ממשיכים לבדוק מועמדים לחיזוק. המאמן ז'אן טבק אמר כי סדריק סימונס עדיין בתקופת מבחן. שון ג'יימס, שמאוד מעוניין לחזור לקבוצה, הגיע אמש ליד אליהו ושוחח עם ראשי הקבוצה.

לא רק סגל השחקנים עובר שינוי, כזכור, ירון טלפז מונה לסמנכ"ל המועדון ויעזור לאלי דריקס. במכבי קיימת הערכה רבה לטלפז ובמוכעדון הסבירו: "אנחנו רואים בו חלק ממנהלי העתיד במועדון".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 94:100 את מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully