וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ארסניו ולפורט צפוי לנחות היום בישראל ולהצטרף

1.2.2016 / 7:45

לאחר שמכבי נתניה ביטלה את צירופו של ההולנדי, הוא אמור לנחות היום בישראל ולהצטרף לקבוצתו של סלובודאן דראפיץ'. רואדה התראיין בספרד וסיפר על היום הקשה ביותר שלו מאז שהגיע

one

בווידאו: תקציר המפגש הקודם של בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב

בית"ר ירושלים בדרך לצירופו של זר חמישי על חשבון פאבלו דה לוקאס שנחתך מהמועדון. לאחר שמכבי נתניה ביטלה את צירופו של ארסניו ולפורט ההולנדי, פתחה בית"ר במגעים לצירוף השחקן כאשר מרבית התנאים בין הצדדים מסוכמים והוא צפוי לנחות היום בישראל על מנת לסגור סופית את תנאיו ולהצטרף למועדון. ייתכן אף כי יגיע למשחקה של הקבוצה בטדי נגד מכבי ת"א בהמשך הערב.

ולפורט כבש העונה שמונה שערי ליגה ב-21 משחקים במדי ר.ק.ס ואלבייק מהליגה השנייה בהולנד. הוא נחשב לכישרון גדול לפני מספר שנים שלא הצליח לפרוץ. ב-2012 רשם 4 הופעות ושער אחד במדי הנבחרת הצעירה של הולנד. מדובר בשחקן גדול מימדים שמשחק בכנפיים וכחלוץ מרכזי.

בבית"ר שמחו אתמול על כך שהחלוץ בדרך לישראל אך מנגד ולאור אירועי העבר העדיפו להמתין לנחיתתו בישראל ולחתימה לפני שיברכו על המוגמר. גורם בבית"ר אמר: "כבר נכווינו מספר פעמים, עד שהשחקן לא נוחת כאן וחותם אנחנו זהירים. גם דינמו בוקרשט מאוד רוצה אותו ומי יודע אם הוא לא יתהפך בבוקר. שינחת בישראל נהיה רגועים ונדע שהדברים בדרך לסגירה".

כזכור, לבית"ר ישנם כבר ארבעה זרים - חסוס רואדה, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר פריירה וניקיטה רוקאביציה. אם ברגע האחרון ולפורט לא יחתום במועדון, הקבוצה לא תצרף שחקן נוסף. נכון לאתמול בערב הסיכויים לשינוי בנוגע לגילי ורמוט הם אפסיים ולכן בבית"ר החליטו למהר ולצרף את ההולנדי.

ארסניו ולפורט חלוץ ר.ק.ס ואלבייק. GettyImages
חסון וכישרוני. ולפורט/GettyImages

אמש פורסמה ב"אל פאיס" כתבה על השהות של חסוס רואדה ופאבלו דה לוקאס (שכבר עזב) בירושלים. שליחת העיתון למזרח התיכון, לורדס באסה, בילתה עם השניים בעיר הבירה ושאלה אותם על החוויות שלהם בצל המתיחות והפיגועים.

רואדה סיפר: "לא חשבתי שיהיו בעיות כי כל מי שדיברתי איתו לפני שהגעתי, אמר לי ששקט ובטוח כאן. הייתי חייב לבדוק לא רק בגלל עצמי, אלא בגלל שהמשפחה שלי גם הגיעה לכאן".

השניים סיפרו שהרגע הקשה ביותר עבורם היה ב-13 באוקטובר, היום בו נרצחו שלושה ישראלים בשני פיגועים שונים בירושלים; שניים בקו האוטובוס 78 ואחד נוסף בפיגוע דריסה. "היינו באימון ומיד הבנו שקרה משהו רציני", סיפר רואדה, "שמענו סירנות של מכוניות משטרה ואמבולנסים. כשהחברים שלי לקבוצה התחילו לקבל דיווחים על מה שקרה, הבנו כמה זה מפחיד. זה היה ממש קרוב אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully