וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק: "הייתי יותר מרוצה מהמשחק ברוסיה, למרות ההפסד שם"

31.1.2016 / 23:23

מאמן מכבי תל אביב לא התלהב במיוחד מה-94:100 מול מכבי ראשון לציון: "לא ביצענו דברים שאנחנו צריכים לבצע. אם משחקים כך, לא צריך מאמן". דרוקר: "כל משחק בשלוש המסגרות הוא חשוב עכשיו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 94:100 את מכבי ראשון לציון, במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. הצהובים שיפרו את מאזנם ל-5:13, בעוד הקבוצה של שרון דרוקר עם 8:10 וכבר בסכנה לאבד את המקום שלה בין ארבע הראשונות בליגה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שון דאוסון בתוך הערבוביה/ברני ארדוב

ז'אן טבק היה לא מרוצה למרות הניצחון: "הייתי מרוצה יותר מהמשחק ברוסיה למרות ההפסד שם. לא ביצענו דברים שאנחנו צריכים לבצע ואם שחקנים עושים את זה אז אפשר לשחק בלי מאמן. אם לא נגיב למשחק פיזי אז לא ננצח משחקים . חייבים להגיע בגישה הנכונה , וזה לא קרה היום . אנחנו עדיין לא יודעים איך להגיב נכון למשחקים כאלו . שיחקנו רבע אחד של הגנה וזה לא מספיק . אני מנסה לחזק את הנקודה הזאת באימונים . עדיין לא ידוע כמה זמן פטריק סימונס יהיה במכבי . לגבי טיילור וגל אין רכז ראשון או שני . כולם שווים בעיני אנחנו צריכים את שניהם".

מאמן ראשון לציון שרון דרוקר אמר לאחר המשחק: "הם קלעו באחוזים טובים. אם אתה רוצה לנצח את מכבי אתה חייב לשחק אגרסיבי. לא הגבנו נכון לרבע השלישי. הם היו אגרסיביים. היה משחק מאוד פתוח בלי הרבה הגנות למרות שהראנו כמה דברים יפים זה לא היה מספיק. אולי כמה שחקנים שלנו לא בתקופה טובה, נצטרך תרומה גם במשחק היורוקאפ מכל השחקנים שלנו. אנחנו בשלוש מסגרות כעת וכל משחק הוא חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully