וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "גילי ורמוט שחקן מצוין, יש גם מספר מועמדים זרים"

31.1.2016 / 22:43

מאמן מכבי חיפה התייחס לרכש אחרי ה-1:1 המאכזב מול הפועל עכו: "ורמוט שחקן מכבי, אם דברים יתפתחו, אז הם יתפתחו. אנחנו משנים את הקבוצה, יש לזה מחיר". שני אוהדים נעצרו בשל השלכת אבוקות, חיפה עשויה לעמוד לדין

one

מכבי חיפה נפרדה היום (ראשון) ב-1:1 מאכזב מול הפועל עכו ופיספסה הזדמנות לאגור נקודות חשובות במאבק על הפלייאוף העליון. המארחת, שהייתה טובה יותר, קטעה רצף של ארבעה הפסדים רצופים, אך נותרה מתחת לקו האדום. שני אוהדי מכבי חיפה נעצרו לאחר שהשליכו אבוקות לכר הדשא. ייתכן וחיפה תעמוד לדין.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה. עכו נתנה משחק הקרבה מהרגע הראשון. היינו בפיגור וחזרנו, והיה משחק קשה מאוד. תיקו די משקף את מה שהיה כאן. ניסינו לעשות את המקסימום, ברור שאני לא מרוצה מהמשחק ומהאיכות שלנו. יש לנו הרבה עבודה, הליגה מאוד צפופה, יש הרבה קבוצות שנלחמות על הפלייאוף העליון. אנחנו משנים דברים כאן במכבי חיפה, זה תהליך ארוך. יש לזה מחיר, אנחנו משחקים עם הרבה מאוד שחקנים צעירים וזה קשה מאוד, גם להם קשה להיכנס במכה אחת והייתי מעדיף שזה יקרה בהדרגה. בסך הכל אנחנו מתמודדים עם זה בסדר גמור".

"לא אדבר על רכש בתקשורת, אנחנו רוצים שחקנים טובים וקשה מאוד למצוא שחקנים טובים. ורמוט שחקן מצוין, הוא שייך למכבי תל אביב ובמידה ודברים יתפתחו אז דברים יתפתחו. עדיין יש לנו מספר מועמדים זרים, ואני מקווה שזה יסתדר".

אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

מאמן המארחת, ירון הוכנבוים אמר: "בסוף מכבי חיפה לחצה והייתה הרגשה לא טובה באוויר, במיוחד שאנחנו "מצטיינים" בספיגת שערים בדקות האחרונות. בסך הכל היה משחק טוב שלנו, היה פספוס בחצי הראשון, ציפיתי שנוביל וזה לא קרה, וחבל. זו תקופה מאוד קשה, וגם נקודה ממכבי חיפה זה לא אסון. המטרה היתה לנצח, עלינו עם שלושה חלוצים וקשר התקפי. אני מקווה שנחתים עוד שחקן ב-24 השעות הקרובות".

על הרכש: "דילן סייס היה מצוין, רואים שחסר לו כושר משחק, וגם יניב בריק היה מצוין. הוא הוכיח מה שאני טוען כבר שנתיים - שהוא שחקן ליגת העל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully