וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אוהדים הגיעו לאימון והשליכו חזיזים ואבוקות

31.1.2016 / 20:19

כ-50 אוהדים התייצבו במתחם האימונים כדי לנסות ולעורר את השחקנים אחרי ההפסד להפועל רעננה, גורדנה טרם חתם על החוזה, אופטימיות שהנושא יושלם בשני. צפו במפגן התמיכה הכחול

מגד גוזני

בווידאו: מפגן התמיכה של אוהדי מכבי פתח תקוה

אוהדי מכבי פתח תקוה מתחילים להרגיש את המתח לקראת גמר גביע הטוטו ביום שלישי מול עירוני קרית שמונה, וכדי לנסות ולעורר את השחקנים שנמצאים במשבר אחרי הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות, כ-50 אוהדים התייצבו לאימון, השליכו חזיזים ואבוקות ועצרו אותו לכרבע שעה. לאחר מכן האימון חודש לזמן קצר. "הכול היה ברוח טובה ומתואם עם ההנהלה", אמר אחד האוהדים. "אנחנו מקווים שהצלחנו קצת לחזק את השחקנים אחרי השבת השחורה שעברה עליהם ועלינו".

בינתיים אין עדיין חדש בגזרת רועי גורדנה, שאמור היה לחתום היום על החוזה שלו עד לסיום העונה. כרגע בין הצדדים יש מחלוקת קטנה סביב עניין מסוים בחוזהו של השחקן, אבל בקבוצה אופטימיים כי הנושא הזה ייסגר עד מחר וגורדנה יהפוך לשחקן מכבי פתח תקוה בקרוב מאוד.

לקראת גמר גביע הטוטו, בהנהלת מכבי פתח תקוה החליטו להוציא הסעות למשחק שיתקיים בנתניה. כעשרה אוטובוסים ייצאו ממגרש האימונים בעיר בשעה 17:15, ובקבוצה מקווים שבאמצעות הסיוע לאוהדים, תהיה נוכחות בולטת ביציעים.

אוהדים של מכבי פתח תקוה חוגגים. תמונות גולשים
אוהדי מכבי פתח תקוה במופע זיקוקי דינור/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully